Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، جعفر صفاخواه با تبریک فرا رسیدن روز جهانی و هفته صنایع‌دستی گفت: مردم هم‌استانی‌ با مراجعه به فروشگاه‌های صنایع‌دستی زیر نظر این اداره کل می‌توانند از تخفیف ۱۵ درصدی خرید صنایع‌دستی برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در شهرستان شاهرود از ۱۹ تا ۲۵ خردادماه را از دیگر برنامه‌های این هفته در استان اعلام کرد و گفت: دیدار با هنرمندان پیشکسوت و بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی ازجمله این برنامه‌ها است.

صفاخواه از برگزاری نشست صمیمانه مدیرکل با هنرمندان صنایع‌دستی استان خبر داد و افزود: معرفی صنایع‌دستی استان در فضای مجازی، برگزاری مسابقه عکاسی از آثار فاخر صنایع‌دستی و برگزاری نمایشگاه‌های محلی صنایع‌دستی در اقامتگاه‌های بوم‌گردی از دیگر برنامه‌ها است.

او به برگزاری کارگاه تولید زنده (ورکشاپ) تولید سفال خاکستر در شاهرود و لعاب ماکرو کریستال در سمنان اشاره کرد و گفت: در این هفته دوره آموزشی شاغلان صنایع‌دستی استان با عنوان‌های "بازاریابی فروش محصولات صنایع‌دستی" و " طراحی و نمونه‌سازی محصول" برگزار می‌شود.

صفاخواه از برگزاری نمایشگاه دست‌بافته‌های‌داری در موزه گرمابه پهنه سمنان خبر داد و افزود: جشنواره سفر به کویر، پخت دیگی سنگی و بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی شهرستان سمنان در روستاهای خیرآباد و دلازیان در هفته صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: برگزاری ورکشاپ های آموزشی رایگان در رشته‌های چرم، نقاشی پشت شیشه، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در باغ‌موزه امیر سمنان، همایش تقدیر از فعالان صنایع‌دستی و دیدار با ائمه جمعه استان از دیگر برنامه‌های این هفته در استان سمنان است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: صنایع دستی استان سمنان هفته صنایع دستی صنایع دستی استان سمنان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»

 اختصاص کد تعرفه ملی برای انواع محصولات صنایع دستی، تدقیق در احصای آمار صادرات این محصول را به دنبال دارد و موجب افزایش دقت در برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و هدف گذاری‌ها در حوزه صادرات صنایع دستی می‌شود.

با توجه به آمار بالای صادرات گیوه به ویژه از مناطق غربی کشور و با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی،‌ کد تعرفه اختصاصی با شرح «گیوه با رویه و زیره از جنس منسوج» در کتاب مقررات صادرات و واردات سال ۱۴۰۳ ایجاد شد.

صادرکنندگان از این پس،‌ می‌تواندد کالای مذکور را با کد تعرفه اختصاصی آن در گمرک اظهار کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد