Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@19:15:46 GMT

بیت کوین مجدداً سطح ۳۰ هزار دلار را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۷۲۵۷

بیت کوین مجدداً سطح ۳۰ هزار دلار را از دست داد

بیت کوین با از دست دادن مجدد سطح ۳۰ هزار دلار افت ۲.۲۲ درصدی را تجربه کرد، سایر آلت کوین‌ها نسبت به سایر رمرزارزها ریزش بیشتری را تجربه کردند، کاردانو هشت درصدی، پولکادات چهار درصد و اوالانچ هفت درصد ریزش را تجربه کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص ترس و طمع مجدد وضعیت نامطلوبی به خود گرفت و مجدد به سطح ۱۳ واحد برگشت، ارزش بازار رمز ارزها و حوزه دیفای نیز مجدد روند نزولی به خود گرفته است که در این یادداشت می‌توان آن را مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی برای کلیت بازار: پیش بینی روند متعادل برای بازار فردا خواهیم داشت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۹ هزار و ۴۶۲ دلار

تغییرات: افت ۲.۲۲ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار و ۷۲۲ دلار

تغییرات: افت ۴.۳۳ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۸۹ دلار و ۶۹ سنت

تغییرات: افت ۰.۲۷ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۹۰ دلار

تغییرات: رشد ۲.۱۸ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۸۵ دلار

تغییرات: رشد ۸.۷۳ درصدی

سولانا (SOL): ۳۸ دلار و چهار سنت

تغییرات: افت ۰.۲۵ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۲ دلار و ۹۲ سنت

تغییرات: کاهش ۷.۴۳ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۷۹۹ دلار

تغییرات: کاهش ۱.۷۵ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۷۶۶ دلار

تغییرات: کاهش ۳.۹۳ درصدی

پولکادات (DOT): ۸ دلار و ۸۰ سنت

تغییرات: رشد ۸.۸۰ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

حمایت: ۲۶ هزار دلار.

مقاومت: ۳۰ و ۳۵ هزار دلار.

پیش بینی: این رمز ارز مجدد توانسته خود را بالای سطح سی هزار دلار تثبیت کند، بر اساس آخرین کندل شکل گرفته اگر آخرین قیمت آن نیز بالای این سطح بسته شود برای فردا نیز برای بیت کوین روند مثبت و صعودی را پیش بینی خواهیم کرد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمز ارزها

ارزش بازار حوزه دیفای

شاخص ترس و طمع بیت کوین

روند شاخص ترس و طمع

اخبار بازار رمزارزها

دومین مرحله از سازوکار عرضه شبکه مونرو امروز راه‌اندازی می‌شود

دومین مرحله از سازوکار عرضه شبکه مونرو که «Tail Emission» نام دارد، امروز راه‌اندازی می‌شود. سازوکار مذکور می‌تواند امنیت شبکه مونرو افزایش دهد. در این سازوکار، به‌ازای هر بلوکی که ماینرها تولید می‌کنند، ۰.۶ مونرو به آنها پاداش داده می‌شود. با اجرای این به‌روزرسانی دیگر هیچ محدودیتی برای عرضه مونرو وجود نخواهد داشت و از آنجا که عرضه این ارز دیجیتال کاملاً قابل‌پیش‌بینی می‌شود، مونرو اساساً به یک ارز دیجیتال ضدتورمی تبدیل خواهد شد.

شبکه لایتنینگ بیت کوین با ۴,۰۰۰ بیت کوین پشتیبانی می‌شود

شبکه لایه دوم لایتنینگ در حال حاضر با ۴,۰۰۰ بیت کوین که معادل ۱۲۰ میلیون دلار می‌شود، امکان پرداخت تقریباً فوری در سراسر جهان را به ارمغان می‌آورد. ظرفیت پشتیبان شبکه لایتنینگ برای اولین بار در آگوست ۲۰۲۰ (مرداد ۱۳۹۹) به ۱,۰۰۰ بیت کوین رسیده و در جولای ۲۰۲۱ (تیر ۱۴۰۰) سد ۲,۰۰۰ بیت کوین پشتیبان را شکست. دنیل اسکات، مدیر عامل کوین کرنر (CoinCorner)، پذیرش این فناوری در السالودادور را نقطه عطفی برای این شبکه و نشان‌دهنده کاربرد آن در دنیای واقعی دانست.

درآمد سالانه استخراج دوج کوین ۷۶ درصد کاهش یافته است

درآمد ناشی از استخراج دوج کوین طی سال گذشته به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است. داده‌های موجود نشان می‌دهد که در یک سال گذشته، با کاهش ۷۷ درصدی قیمت دوج کوین، میزان سود استخراج این ارز دیجیتال هم حدود ۷۶ درصد کاهش یافته است. در حال حاضر، در بین ارزهای دیجیتالی که استخراج آنها کمترین سود را دارد، دوج کوین در رتبه اول قرار گرفته است و گرین، دیجی بایت، ورت کوین و ورج رتبه‌های بعدی را از آن خود کرده‌اند.

ست گرین، بازیگر و کمدین مشهور آمریکایی، NFT دزدیده‌شده خود را دوباره خریداری کرده است

ست گرین (Seth Green)، بازیگر و کمدین مشهور آمریکایی، که توکن غیرمثلی (NFT) خود از مجموعه بورد ایپ یات کلاب (Bored Ape Yacht Club) را در ماه گذشته و طی یک حمله فیشینگ از دست داده بود، آن را دوباره خریداری کرده است. گرین برای خرید NFT مذکور ۱۶۵ اتریوم (بیش از ۲۹۵,۰۰۰ دلار) پرداخت کرده است. در مجموع، چهار مورد از NFTهای گرین به ارزش بیش از ۳۰۰,۰۰۰ دلار در ماه گذشته به سرقت رفتند. تنها یکی از این NFTها مربوط به مجمومه بورد ایپ یات کلاب می‌شد که گرین برای خرید آن حدود ۲۰۰,۰۰۰ دلار هزینه کرده بود و قصد داشت از آن به‌عنوان ستاره برنامه تلویزیونی خود استفاده کند.

پلتفرم خرده‌فروشی آنلاین فارفچ پرداخت با ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد

فارفچ (Farfetch)، یک پلتفرم خرده‌فروشی آنلاین فعال در صنعت مد و فشن، اعلام کرده است که در ماه‌های آینده امکان پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال را در همکاری با پلتفرم لونو (Lunu) فراهم می‌کند. این پلتفرم قصد دارد در ابتدا از هفت ارز دیجیتال بزرگ بازار، از جمله بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین برای این امر استفاده کند. در چند ماه آینده، این پرداخت‌ها برای مشتریان خصوصی فارفچ فعال خواهد شد و سپس تا اواخر سال ۲۰۲۲، در دسترس مشتریان آمریکایی، انگلیسی و اروپایی قرار می‌گیرد.

ریپل به محبوب‌ترین ارز دیجیتال نهنگ‌های بایننس چین تبدیل شده است

داده‌های موجود نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، ریپل بیشترین ارز دیجیتالی بوده که توسط ۲,۰۰۰ نهنگ بزرگ بایننس چین (BNB Chain) خریداری شده است. علاوه بر این، ریپل جز پرحجم‌ترین ارزهای دیجیتال هم محسوب می‌شود و پس از اولنچ و پالیگان در جایگاه سوم قرار دارد. گفتنی است که در ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ثلث یک میلیارد ریپل موجود بین کیف پول‌های ناشناس و صرافی‌های ارز دیجیتال سطح بالا جابه‌جا شده است.

دو کوان یک ماه قبل از سقوط قیمت ترا، ۸۰ میلیون دلار نقد کرده است

به گزارش خبرگزاری کره جنوبی آی‌میل‌نیوز (imaeilnews)، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مصاحبه از راه دور با کارمندان ترافرم لبز (TFL) به اسنادی دست پیدا کرده است که نشان می‌دهد هر ماه بیش از ۸۰ میلیون دلار از وجوه شرکت به ده‌ها کیف پول ارزهای دیجیتال منتقل و نقد شده است.

بزرگترین شرکت تولیدکننده اسباب‌بازی در جهان قرار است وارد صنعت ارزهای دیجیتال شود

متل (Mattel)، بزرگترین شرکت تولیدکننده اسباب‌بازی در جهان، یک سند همکاری چندساله را با بازار توکن‌های غیرمثلی کریپتویز (Cryptoys) امضا کرده است تا تمام محصولات مربوط به برند خود را در این پلتفرم عرضه کند. کریپتویز احتمالاً در اواخر تابستان امسال در بلاک چین فلو (Flow) راه‌اندازی می‌شود. این بازار مهم‌ترین محصول شرکت آنچین استادیوز (OnChain Studios) است و بودجه آن را شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیری مانند اندریسن هوروویتز (A۱۶z) و دپر لبز (Dapper Labs) تأمین کرده‌اند.

همکاری مستر کارت با چند بازار NFT مطرح برای ارائه امکان خرید اقلام کلکسیونی دیجیتال

مسترکارت (Mastercard) با چند بازار مطرح توکن‌های غیرمثلی (NFT) از جمله سندباکس (Sandbox) قرارداد همکاری امضا کرده است تا امکان خرید اقلام کلکسیونی دیجیتال با کارت‌های خود را ارائه دهد. این اولین باری نیست که مسترکارت به حوزه توکن‌های غیرمثلی وارد می‌شود. این شرکت در ماه ژانویه نیز برای ارائه امکان خرید NFT در بازار توکن‌های غیرمثلی کوین‌بیس، یک قرارداد همکاری با این صرافی ارزهای دیجیتال امضا کرد.

بنیان‌گذار کاردانو می‌گوید بازارهای نزولی بسیار راحت هستند

چارلز هاسکینسون، مدیرعامل شرکت این‌پوت آوت‌پوت (Input Output)، در مصاحبه اخیر خود با یاهو فایننس، نگرانی در مورد زمستان فعلی ارزهای دیجیتال را نادیده گرفته و عنوان کرد که بازارهای نزولی «بسیار راحت» هستند. به عقیده هاسکینسون بازارهای صعودی «خسته‌کننده» هستند؛ چراکه هیچکس تمایل به همکاری ندارد. او می‌گوید در بازارهای صعودی «تبلیغات افراطی، دستمزدها و انتظارات غیرواقعی زیادی» وجود دارد.

علی‌بابا کلود پس از انتشار خبر راه‌اندازی راهکار NFT خود، آن را حذف کرد

واحد کسب و کار ابری شرکت هدلینگ علی‌بابا (Alibaba)، اندکی پس از آن‌که راهکار توکن‌های غیرمثلی (NFT) خود را راه‌اندازی کرد، تمامی اخبار مربوط به آن را حذف کرد. براساس پست توییتری که اکنون حذف شده است، راهکار بازار توکن‌های غیرمثلی علی‌بابا زیرساخت «میزبانی وب، بازاریابی دیجیتال و ارائه محتوا» را شامل می‌شود؛ با این حال خبر مذکور از لیست وب‌سایت این شرکت حذف شده است.

بلومبرگ ترمینال، ۴۰ ارز دیجیتال دیگر را تحت پوشش خود قرار داد

بلومبرگ ترمینال که طبق شعارش پلتفرمی برای ارائه «داده‌های اختصاصی بازار برای حرفه‌ای‌ها» است، با اضافه‌کردن ۴۰ ارز دیجیتال دیگر، تعداد ارزهای دیجیتال تحت‌پوشش خود را به ۵۰ رساند. به‌گفته الکس ونهام، مدیرمحصول بخش ارزهای دیجیتال در بلومبرگ، افزایش روزافزون علاقه سرمایه‌گذاران سازمانی به حوزه ارزهای دیجیتال، دلیل چنین اقدامی بوده است.

جانت یلن سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را برای بازنشستگی توصیه نمی‌کند

جانت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا، در رویدادی که در ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) توسط نیویورک تایمز ترتیب داده شده بود، نظر خود در مورد گنجاندن سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال در برنامه‌های بازنشستگی فیدلیتی اینوستمنتس (Fidelity Investments) را اینگونه بیان کرد: «من به بسیاری از افرادی که برای بازنشستگی خود پس‌انداز می‌کنند، آن را توصیه نمی‌کنم. به عقیده من این یک سرمایه‌گذاری پرریسک است.» وی در ادامه بیان کرد که کنگره باید درباره دارایی‌هایی که می‌توانند وارد برنامه‌های بازنشستگی شوند، قانون‌گذاری کند.

نقشه بازار

کد خبر 580944

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بیت کوین قیمت بیتکوین بیت کوین کش بازار بیت کوین ارزش بیت کوین قیمت بیت کوین بیت کوین بومی بازار امروز بیت کوین قیمت امروز بیت کوین استخراج بیت کوین ماینر بیت کوین بیت کوین قیمت پیش بینی قیمت بیت کوین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ارزهای دیجیتال توکن های غیرمثلی دلار تغییرات سرمایه گذاری ۰۰۰ بیت کوین ارز دیجیتال سنت تغییرات راه اندازی هزار دلار دوج کوین پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (شنبه 8اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 198 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 268 تومان معامله می‌شود.

بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال 62 هزار تومان

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 232 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 101 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 34 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 237 تومان است.

بروز رسانی: ‌شنبه 8  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 198  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 268

قیمت یورو (اسکناس)

47  هزار و 232

قیمت یورو (حواله)

44 هزار و 101

قیمت درهم (اسکناس)

12 هزار و 34

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 237

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار