Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@03:07:04 GMT

حضور ۴۵ هزار نفر در نماز جمعه مسجد الاقصی

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۷۲۶۵

به گزارش ایسنا، اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که نماز جمعه امروز در مسجد مبارک الاقصی به رغم محدودیت‌های رژیم صهیونیستی، با مشارکت دست کم ۴۵ هزار نفر برگزار شد.

از سوی دیگر،تشکل‌های جوانان فلسطینی در بیت المقدس و کرانه باختری و سرزمین های اشغالی ۴۸ بار دیگر طی فراخوان هایی، فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد مبارک الاقصی جهت اقامه نماز جمعه در محوطه ها و صحن های این مسجد دعوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فعالان تاکید کردند که حضور دایمی فلسطینیان در مسجدالاقصی موجب ناکام ماندن تمامی طرح های دشمن صهیونیستی در زمینه تقسیم مکانی و زمانی این مکان مقدس می شود.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که صدها فلسطینی از جای جای قدس و کرانه باختری و اراضی اشغالی ۴۸ از دیروز پنجشنبه با ده ها دستگاه اتوبوس برای اعتکاف در مسجد الاقصی راهی این مکان مقدس شده اند.  

اعتکاف کنندگان نیز به حضور خود در مسجد الاقصی و برپایی آیین هایی ویژه در محوطه ها و صحن های مسجد الاقصی جهت تاکید بر انسجام و پایداریشان در قبله نخست ادامه می دهند.

منبع: الف

کلیدواژه: مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر پاک دو شهید گمنام از عملیات‌های عاشورای ۲ و کربلای ۵ از میدان آل یاسین بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی قم تشییع می‌شود.

پیکر پاک این دو شهید والامقام پس از تشییع در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • تاکید بر رفع محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد