Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین باشکوه که جمعی از مسئولان حضور داشتند ، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه با بیان اینکه معادن سنگ پردیس ابرکوه میزبان کاروان زیرسایه خورشید بود افزود: منزلگاه امام رضا (ع) ، جاده طریق الرضا (ع) در مسیر این شهرستان همه مایه افتخار شهرستان است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با قدردانی از مدیر عامل و دست اندرکان این شرکت و با اشاره به سال تولید، دانش‌بنیان ، اشتغال‌آفرین ، با همراهی و همسوئی مسئولان کشوری بر ضرورت بهره وری بهینه از معادن این شهرستان و جلو گیری از خام فروشی سنگ تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت معادن دشت پردیس ابرکوه با تبریک ولادت امام رضا (ع) و قدر دانی از حضور کاروان زیر سایه خورشید در این معدن گفت: برای همه ما این حضور معنوی باعث افتخار وبرکت است .

رضا صادقیان خاطر نشان کرد: به یمن برکت جمعی از خادمان امام هشتم (ع) به این معدن و قدر دانی از زحمات کارگران معدن ، هزینه اعزام و زیارت هشت نفراز کارگران از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را تقبل کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت:‌ این شهرستان هم اکنون دارای بیش از ۴۵ معدن سنگ ساختمانی فعال است که زمینه اشتغال ۲هزار نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است .

ناصر زارع  بابیان اینکه ابرکوه قطب مهم معادن سنگ ساختمانی استان یزد است افزود: با توجه به معضل خشکسالی ابرکوه ، حوزه صنعت و معدن یکی از راهکارهای لازم برای حل مشکل اشتغال است.

وی خواستارحل مشکلات معدن کاران ازجمله حل مشکل آب ، برق ، جاده ‌، تلفن واینترنت ودیگر مشکلات آنها توسط مسولان ذیربط و ازطرفی خواستار انجام مسولیت های اجتماعی معدن کاران درجهت کمک به رشد وتوسعه همه جانبه شهرستان شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه از مدیریت و میزبانی شرکت معادن دشت پردیس ابرکوه دربرگزاری جشن زیرسایه خورشیدویژه کارگران معدن ومعدن کاران، که باحضور خادمین حرم امام رضا(ع)وپرچم مقدس حرم ضامن آهو صورت گرفت و همچنین به علت تلاش مدیریت شرکت پردیس در ارتقاء مسایل ایمنی حوزه کارگری معدن ، ایجاد اشتغال و تولید و همچنین پرداخت به موقع حقوق ومزایای کارگران قدردانی کرد.

دبیر سیزدهمین دوره برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید شهرستان ابرکوه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: بیش  از ۳۰ برنامه فرهنگی در قالب جشنواره زیرسایه خورشید در این شهرستان درمدت سه روز برگزار شد.

محمد مهدی پور با تبریک دهه کرامت و سالروز ولادت باسعادت امام رضا (ع) گفت: دیدار با خانواه شهدا، جانبازان وایثارگران  ، شرکت در آیین های باشکوه جشن دهه کرامت در سطح محلات و روستاها ، حضور در مراکز بهزیستی دخترانه و پسرانه و خانه سالمندان ، فولاد و معدن  برخی از برنامه های فرهنگی جشنواره زیرسایه خورشید در این شهرستان بیان کرد.

وی اظهارکرد: ترویج فرهنگ رضوی، ایجاد نشاط معنوی و برنامه‌های ارزشی و انقلابی به صورت مردمی با همکاری اقشار مختلف و همراهی مسئولان را از اهداف جشن‌های زیر سایه خورشید است.

شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها حرم امام رضا امام رضا دهه کرامت ابرکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم امام رضا امام رضا دهه کرامت حرم امام رضا امام رضا دهه کرامت ابرکوه زیرسایه خورشید امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است

به گزارش خبرنگا مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه پردیس گفت: موضوع اصلی در عملیات «وعده صادق» تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده نیست، مهم اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است.

وی با اشاره به منویات رهبری، اظهار کرد: امروز در دنیا، چالش‌های رسانه‌ای بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن تأثیر گذار است.

امام جمعه پردیس افزود: امروز امپراطوری های دنیا در حال شکست خوردن است، حضور رسانه ای دشمن در حال متلاشی شدن است و آن طور که دشمن می‌خواهد روایت‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: امروز حصر شکسته شده و شاهد هستیم که تظاهرات ۱۰۰ هزار نفری در مسئله فلسطین در غرب به ویژه آمریکا به راه می‌افتد.

امام جمعه پردیس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به شعار سال اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در جهش تولید بسیار اهمیت دارد، تولید، حیثیت و شخصیت یک ملّت است و مشارکت مردم در جهش تولید این حیثیت ایران را حفظ خواهد کرد.

کد خبر 6089074

دیگر خبرها

  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر