Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی، جمعه شب با همراهی علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و همچنین نیکوکار معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و جراحی مدیر بیمارستان شهید رهنمون (فرخی)، با حضور در این بیمارستان، از مصدومان حادثه تلخ قطار مشهد - یزد عیادت کرد و از روند درمان آنان آگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد در عیادت از مصدومان حادثه اخیر، با ابراز رضایت عمیق از خدمات انجام شده به ویژه خدمات درمانی کادر درمان این مرکز، از تمامی کارکنان بیمارستان شهید رهنمون قدردانی و برای آنها سلامتی و بهروزی مسئلت کرد.

قطار مسافربری مشهد به یزد ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه، ۱۸ خردادماه در کیلومتر ۵۰ محور طبس – یزد (ایستگاه مزینو) به علت برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از ریل خارج شد و تعدادی از مسافران مصدوم شدند و تعدادی هم جان باختند.

برچسب‌ها یزد دانشگاه های علوم پزشکی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد دانشگاه های علوم پزشکی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران یزد دانشگاه های علوم پزشکی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: این حادثه حوالی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه اورژانس راسخی نیشابور و آمبولانس پایگاه اورژانس زعفرانیه سبزوار به صحنه حادثه اعزام شدند.    سید حمید حسینی افزود: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد.   وی بیان کرد: ۲ مصدوم این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر توسط آمبولانس پایگاه راسخی از اورژانس نیشابور و آمبولانس پایگاه زعفرانیه از اورژانس سبزوار به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.   مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس چهار شهرستان «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه» را زیر پوشش دارد و به صورت شبانه‌روزی و رایگان به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد.      

 

دیگر خبرها

  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد