Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در دومین بیانیه خود در خصوص انتخابات مجلس این کشورآورده است:

بِسْمِ اللهِ الرحمنِ الرحیمِ

بر اساس آنچه که تاکنون از ظاهر امر بر می‌آید، اگر انتخابات (پیش روی مجلس) می‌رود تا به مجلسی بیانجامد که به جای نمایندگی مردم، نمایندگی حکومت را برعهده گیرد و مجلسی باشد در حد و اندازه مجلس کنونی که برای استمرار سیاست‌های انفرادی ظالمانه حکومت به آن استعانت جسته شود، دیگر این همه هیاهو، هزینه و مغالطه‌های مکشوف و نیرنگ‌های بیهوده برای چیست؟

مردم را از دست این انتخاباتتان راحت کنید و هزینه‌های آن را برای اهداف شخصی‌تان نگهدارید، (به‌جای برگزاری انتخابات) دور جدیدی را برای مجلس کنونی اعلام کنید، اگر هم دلتان خواست مجلس جدیدی را مثل همین مجلس روی کار آورید و زحمتی به خودتان ندهید!

و، اما اگر بر این خیالید و ادعا می‌کنید که انتخابات طبق برنامه‌ریزی شما به نفع ملت است، یقینا اولین کسی که از نادرستی کامل این ادعا آگاه است، خود شمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسى أحمد قاسم

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیخ عیسی قاسم شیعیان بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی