Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی متحول شده والیبال ایران در دومین بازی خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ به میزبانی برزیل، برابر تیم متوسط و رده شانزدهمی هلند در رنکینگ فدراسیون جهانی،  بدون گرفتن حتی یک ست شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲، تیم ملی والیبال ایران امشب (جمعه) ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ در دومین بازی خود از این مسابقات به مصاف هلند رفت که در پایان به آسانی با نتیجه ۳ بر صفر تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد هواداران والیبال در ایران باید خود را برای دوره‌ای از شکست‌های پیاپی مقابل قدرت های بزرگ دنیا آماده کنند و هزینه تغییر نسل را با تحمل این باخت ها پرداخت کنند.

ترکیب اولیه تیم ملی ایران:

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو)، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، محمدطاهر وادی و صابر کاظمی

شاگردان بهروز عطایی در این دیدار مانند بازی نخست مقابل چین عملکرد خوبی نداشتند. در این مسابقه نیمیر عبدالعزیز به راحتی روی تور تاخت و تاز کرد و جوان های بهروز عطایی نتوانستند حتی یکی از توپ های او را دفاع کنند!

نیمیر عبدالعزیز فوق ستاره هلند با کسب ۱۹ امتیاز برای این تیم، امتیاز آورترین بازیکن بازی شد. امین اسماعیل‌نژاد نیز در این دیدار ۱۵ امتیاز را برای تیم ملی ایران کسب کرد.

در این بازی یکطرفه، تیم ملی هلند بود که با نتیجه قاطع ۳ بر صفر برنده بازی شود و اگر چند ست دیگر هم بازی می‌کردیم فاصله امتیازات بیشتر می‌شد. نمایش بسیار ضعیف میلاد عبادی‌پور در این مسابقه بارها امتیازات حساس و تعیین کننده را از تیم ایران گرفت.

 

شاگردان عطایی ست‌های اول، دوم و سوم این بازی سخت را به ترتیب با نتایج ۲۶-۲۴، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۱ واگذار کردند تا نخستین باخت خود در برزیل را تجربه کنند. برای نخستین بار است که تیم ملی ایران بدون ستاره‌های خود و با ترکیبی از جوانان در لیگ ملت‌ها شرکت کرده است.

تیم جوان ایران در بازی نخست خود از این رقابت‌ها، با حساب ۳ بر ۱ تیم ملی چین را شکست داده بود.

 

برنامه دیدارهای آتی تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها به وقت تهران به شرح زیر است:

هفته نخست: گروه یک، شهر برازیلیا

یکشنبه 22 خرداد؛ ایران – استرالیا،  ساعت چهار و 30 دقیقه بامداد
یکشنبه 22 خرداد؛ ایران – ژاپن، ساعت 20 و 30 دقیقه

هفته دوم: گروه چهارم، شهر صوفیه

سه‌شنبه 31 خرداد؛ ایران – بلغارستان، ساعت 21 و 30 دقیقه
پنج‌شنبه دوم تیرماه؛ ایران – آمریکا، ساعت 21 و 30 دقیقه
جمعه سوم تیرماه؛ ایران – برزیل، ساعت 18
شنبه چهارم تیرماه؛ ایران – کانادا، ساعت 15

هفته سوم: گروه ششم، شهر گدانسک

سه‌شنبه 14 تیرماه؛ ایران – لهستان، ساعت 22 و 30 دقیقه
پنج‌شنبه 16 تیرماه؛ ایران – ایتالیا، ساعت 16 و 30 دقیقه
جمعه 17 تیرماه؛ ایران – اسلوونی، ساعت 19 و 30 دقیقه
شنبه 18 تیرماه؛ ایران – صربستان، ساعت 19 و 30 دقیقه

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام دهه کرامت تیم ملی والیبال والیبال ایران لیگ ملت های والیبال هلند تابناک ورزشی متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام دهه کرامت لیگ ملت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ آیندهوون قهرمان اردیویسیه در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد

آیندهوون به شکلی مقتدرانه، قهرمان هلند شد

طرفداری | در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های اردیویسیه فصل ۲۰۲۳/۲۴، پی‌اس‌وی آیندهوون با نتیجه ۲-۴ اسپارتا روتردام را شکست داد و در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود را مسجل کرد. این بیست و پنجمین قهرمانی آیندهوون در سطح اول فوتبال هلند بود.

رکوردهای آیندهوون در فصل جاری

شاگردان پیتر بوش در فصل جاری عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته و از ۳۲ بازی خود تا به این لحظه، صاحب 28 پیروزی، ۳ تساوی و تنها ۱ شکست شده‌اند. آن‌ها با آمار چشم‌گیر ۱۰۷ گل زده بهترین خط حمله لیگ را دارند و همچنین با تنها ۱۹ گل خورده، لقب محکم‌ترین خط دفاعی لیگ را نیز از آن خود کرده‌اند. 

لوکِ محبوب، قهرمان پی اس وی

لوک دی یونگ، مهاجم نام‌آشنای هلندی که در مقطعی برای بارسلونا هم به میدان رفت، ستاره بی چون و چرای آیندهوون در فصل جاری بوده‌است. او با ۲۷ گل در صدر جدول گلزنان اردیویسیه قرار دارد و با ۱۵ پاس گل، بهترین پاسور رقابت‌ها نیز محسوب می‌شود.

بیست و پنجمین قهرمانی آیندهوون در اردیویسیه

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی‌پور در مورد پروازها+ فیلم
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی پور در مورد پروازها+ فیلم
  • تقوی: جایی برای حسرت نگذارید/ عبادی‌پور فرمانده تیم والیبال است
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • رسمی؛ آیندهوون قهرمان اردیویسیه در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا