Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@13:30:07 GMT

ائتلاف سعودی ۹۶ مرتبه آتش بس در الحدیده را نقض کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۷۸۳۲

ائتلاف سعودی ۹۶ مرتبه آتش بس در الحدیده را نقض کرد

منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در الحدیده توسط ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المسیره، منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در استان الحدیده واقع در غرب یمن توسط ائتلاف سعودی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، یک منبع در اتاق افسران ارتباط اعلام کرد که ائتلاف سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۶ مرتبه آتش بس در الحدیده را نقض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع از تلاش برای پیشروی و نفوذ به سمت حیس و ایجاد استحکامات رزمی و ۴ حمله پهپادی به عنوان بخشی از این موارد نقض آتش بس یاد کرد.

۳۱ مورد بمباران توپخانه ای و ۴۷ مورد تیراندازی با سلاح های مختلف از دیگر موارد نقض آتش بس توسط ائتلاف سعودی در الحدیده اعلام شده است.

لازم به ذکر است که گروه‌های یمنی در جریان مذاکرات ١٣ دسامبر ٢٠١٨ در استکهلم سوئد توافق آتش بس در الحدیده را امضا کردند. اما نیروهای ائتلاف سعودی از آن زمان به صورت مرتب این آتش بس را نقض کرده و در حال هدف قرار دادن غیرنظامیان در این استان هستند.

رژیم سعودی بیش از هفت سال است با همراهی چند کشور عربی دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را آغاز کرده است. در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت های این کشور وارد شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آتش بس در الحدیده ائتلاف سعودی نقض آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از صنعا، با آغاز تعطیلات تابستانی در یمن، فعالیت اردوگاه‌های تابستانی در این کشور نیز برای جذب دانش آموزان در دوره‌های تابستانی آغاز می‌شود. این اردوگاه‌ها گروه‌های سنی مختلف را مورد توجه قرار می‌دهند تا مهارت‌های مختلفی را به آنها بیاموزند و بسیاری از مطالب را که معمولا در مدرسه فرا نمی‌گیرند، به آنها آموزش دهند. این اردوگاه‌ها فرصتی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و داوطلبانه است
مواد آموزشی مراکز و دوره‌های تابستانی به شکلی ارائه می‌شود که برای دانش آموزان قابل درک باشد و احساس خستگی نکنند. در این دوره ها، پس از نماز صبح با دعا و استغفار و قرائت قرآن آغاز می‌شود و فعالیت‌های ورزشی نیز بخشی از این برنامه هاست. در این دوره‌ها همچنین اعتماد به نفس دانش آموزان برای استفاده از توانایی‌هایی که دارند آموزش داده می‌شود...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
دانش آموز
مربی اردو
پدر یک دانش آموز

دیگر خبرها

  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • هر پایگاه یا سرزمینی که از آن به یمن حمله شود، هدف قرار می‌گیرد
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند