Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: نکونام تمام شرایط سرمربیگری را داشت و بین مربیان جوان کمتر کسی مانند او وجود دارد.

به گزارش مشرق، شاهین بیانی در گفت‌وگویی در خصوص شرایط پیچیده‌ای که باشگاه استقلال بعد از قهرمانی به خاطر جدایی فرهاد مجیدی تجربه می‌کند، اظهار داشت: در فوتبال هیچ جایی خالی نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همیشه این جدایی‌ها را دیده‌ایم و همیشه نفر بعدی می‌آید و آن را پر می‌کند.

تکلیف سرمربی باید هرچه زودتر مشخص شود

وی افزود: به دست آوردن قهرمانی کار سختی است اما حفظ کردن آن خیلی سخت‌تر است. به همین خاطر الان شرایط طوری نیست که جایگزین مناسبی برای فرهاد مجیدی پیدا شود. امیدوارم زودتر این اتفاق بیفتد و نفر اول فنی تیم مشخص شود چون زمان برای اینکه سرمربی جدید تیم را بسازد و همچنین مدیران باشگاه نفرات دلخواه او را جذب کنند، خیلی مهم است. من هم مثل هواداران از جدایی فرهاد مجیدی شوکه شدم اما در فوتبال حرفه‌ای این اتفاقات می‌افتد. نباید همه فکرمان را معطوف این ماجرا کنیم. مهم‌ترین مساله این است که هر چه زودتر تکلیف سرمربی تیم مشخص شود.

پیشکسوت استقلال در خصوص مذاکره با چند گزینه داخلی و خارجی عنوان کرد: اوایل صحبت از این بود که سرمربی خارجی در برنامه هیات مدیره نیست اما الان گفته می‌شود با چزاره پراندلی سرمربی فصل گذشته فیورنتینا صحبت کرده‌اند. او کارنامه درخشانی دارد. هم در تیم ملی ایتالیا بوده و هم در سری A کار کرده، ظاهرا گابریل پین با او صحبت کرده است. این اخباری است که جسته و گریخته می‌شنویم. بعد از جواب منفی نکونام گفته می‌شود هیات مدیره به دنبال فردی خارجی است اما در کل هر کسی قرار است سرمربی تیم شود این اتفاق باید زودتر بیفتد چون هواداران نگران سال آینده هستند.

هر کسی نمی‌تواند روی نیمکت استقلال بنشیند

بیانی گفت‌: از نظر احساسی هواداران می‌گویند مجیدی باید می‌ماند و به کارش ادامه می‌داد اما این کار در فوتبال حرفه‌ای اتفاقی معمولی است. استقلال تیم بزرگی است و هر کسی نمی‌تواند بیاید و روی نیمکتش بنشیند. این تیم با تیم‌های دیگر فرق دارد و نمی‌توانند هر فردی را برای سرمربیگری‌اش انتخاب کنند. هواداران میلیونی استقلال در هر شرایطی قهرمانی می‌خواهند. مخصوصا الان که تیم بدون باخت به قهرمانی رسیده و سرمربی بعدی که قرار است بیاید می‌داند اگر در چند بازی نتیجه نگیرد، واکنش منفی هواداران را خواهد دید.

کاپیتان اسبق استقلال تصریح کرد: محبوبیت فرهاد مجیدی خیلی به او کمک کرد تا بماند، کار کند و موفق شود. این خیلی مهم است که او فرصت داشت. هواداران نمی‌توانند تمام احساس‌شان به فرهاد را به فرد دیگری داشته باشند. به همین خاطر ممکن است اگر در چند بازی اول تیم نتیجه نگیرد، آن‌ها برخورد منفی داشته باشند. این تیم بزرگ است و نفر اول فنی‌اش هم باید بزرگ باشد. در این صورت می‌تواند موفق شود.

نکونام تمام شرایط سرمربیگری استقلال را داشت

بیانی در مورد فشارهای فضای مجازی روی گزینه‌های ایرانی مانند نکونام، اظهار داشت: در فوتبال ما طبیعی است که هواداران تیم‌های بزرگ مثل استقلال، در شبکه‌های مجازی نسبت به هر فردی که می‌خواهد بیاید موضع‌گیری داشته باشد. مهم این است که آن شخص با این جو آشنایی داشته باشد. فرهاد این تجربه را داشت و نکونام هم از این قاعده مستثنی نیست. او کارنامه درخشانی داشته، در مربیگری موفق بوده،‌ بازیکن استقلال و تیم ملی بوده است. نکونام تمام شرایط فردی که باید سکان استقلال را به دست بگیرد داشت. در مربیان جوان کمتر موردی مثل نکونام داریم که از این فاکتورها برخوردار باشد.

وی افزود: با این حال به نظر من باشگاه باید به مربی خارجی بزرگ رو بیاورد تا هواداران قبول کنند یک مربی در سطح استراماچونی روی نیمکت تیم نشسته است. فکر می‌کنم آجورلو الان به این نتیجه رسیده که بعد از جواب منفی نکونام، فکرش را روی گزینه خارجی بگذارد و در این صورت موفق‌تر خواهند بود. الان هواداران نگران هستند. بعد از قهرمانی خوشحالی آن‌ها یکی دو شب بیشتر دوام نداشت اما نام و شخصیت استقلال آنقدر بزرگ است که در بدترین شرایط هم شانس اول قهرمانی است. هر کسی روی نیمکتش بنشیند، هواداران از او قهرمانی می‌خواهند و امیدوارم انتخاب سرمربی جدید هرچه سریع‌تر اتفاق بیفتد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت استقلال فرهاد مجیدی شاهین بیانی فیورنتینا تیم ملی ایتالیا گابریل پین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نکونام تمام شرایط فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس درنشست خبری بعد از بازی به هواداران نساجی تبریک گفت که جو زیبایی در ورزشگاه درست کردند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی دو بر یک مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: شب همگی بخیر! قبل از صحبت در مورد بازی می‌خواهم در مورد سه موضوع حرف بزنم. تشکر می کنم از هواداران تیم مان که تیم را حمایت کردند و به هواداران نساجی هم تبریک می گویم که جو قشنگی در ورزشگاه درست کردند که این باعث می شود فوتبال قشنگ تر دیده شود. 

وی افزود: از کسانی که چندین سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک جان شان را از دست دادند یادی کنم و ما کنارشان هستیم همیشه، از کسانی که در سیل جنوب برزیل جان خود را ازدست دادند تسلیت می گویم آنجا نزدیک محل زندگی من در برزیل است و بخاطر برد خوشحالم اما زیرا بخاطر دوستانم در برزیل ناراحتم و می خواهم از آنها نیز یادی کنم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه فقط یک گل زدیم . در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم. 

سرمربی پرسپولیس در مورد جو ورزشگاه قائمشهر گفت: یکی از مربیان ما قبلا در نساجی حضور داشته قبل از بازی نیز در مورد جو ورزشگاه به ماگفته بود و امروز این جو زیبا را دیدم و به هواداران نساجی تبریک می گویم. سال گذشته دراین شهر جام قهرمانی را گرفتیم و تمامی تماشاگران هواداران پرسپولیس بودند اما امروز هواداران نساجی جو فوق العاده خوبی را به وجود آورده بودند.

اوسمار در مورد شیوه تهاجمی تیمش گفت: از سال 2021 که من به اینجا آمدم همیشه تیم ما رو به جلو بود و این شیوه بازی آقا یحیی بود و ما هم آن را ادامه می دهیم تا بهترش کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد قرارداد خودش گفت: الان بیشترین تمرکز ما روی قهرمانی است و می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرارکنیم وتمام تمرکزمان روی این مساله است و باشگاه هم باید قدر بازیکنان را بداند و برای حفظ آنها اقدام کند و جلوتر برویم تا ببینیم چه تصمیمی باید بگیریم واگرقرارداد جدید باشد امضا می کنیم.

دیگر خبرها

  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • تعریف و تمجید سردار آزمون از استقلال و نکونام
  • عکس‌| پیام احساسی جواد نکونام برای هواداران استقلال
  • پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام