Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عملکرد مجلس یازدهم طی دو سال گذشته، اظهار داشت: مجلس یازدهم متشکل از افرادی انقلابی، دغدغه مند و متخصص است و به جرأت می‌توان گفت که مجلس تاکنون چنین نیروهای توانمندی به خود ندیده بود. مجلس یازدهم ظرفیت زیادی در اختیار دارد، اما متأسفانه در این مدت فقط ۲۰ درصد از این ظرفیت استفاده شده است و باید از این ظرفیت بیشتر استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از قوانین بسیار مهمی است که در مجلس یازدهم با تلاش نمایندگان به تصویب رسیده است اما ممکن است مردم درباره جوانب آن اطلاع کافی نداشته باشند که باید در این زمینه اطلاع‌رسانی دقیق شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی فضای مجازی یکی از مطالبات بسیار مهم است و باید فضای مجازی قانونمند شود. متأسفانه عده‌ای نگذاشتند که مجلس شورای اسلامی این موضوع را تعیین تکلیف کند. باید این موضوع در این مجلس تعیین تکلیف شود.

جلالی با بیان اینکه مجلس یازدهم در زمینه بهبود معیشت مردم اثرگذار بوده است،تاکید کرد: نمایندگان مجلس یازدهم دغدغه رفع مشکلات کشور را دارند و باید از ظرفیت همسویی مجلس و دولت نهایت استفاده را برد.

وی اظهار داشت: مرکز پژوهش‌های مجلس، قوه مفکره مجلس است و باید فعال‌تر شود. لازم است مرکز پژوهش‌های مجلس طرح‌ها و لوایح را به صورت دقیق و کارشناسی بررسی کند و بازوی مشورتی قوی و بسیار خوبی برای نمایندگان باشد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مقام معظم رهبری عنوان انقلابی را به مجلس یازدهم دادند. ایشان به ما نمره‌ای دادند که باید خودمان را به این سطح برسانیم و همواره در این سطح بمانیم.

جلالی با اشاره به اینکه رأی بالای مجلس به دولت سیزدهم یکی از نقاط قوت مجلس است، گفت: مجلس نباید رودرروی دولت قرار گیرد. دولت در حال اجرای یک طرح بزرگ اقتصادی است، ما باید به دولت کمک کنیم و نباید دولت را در میدان جنگ اقتصادی تنها بگذاریم و نباید پشت دولت را خالی کنیم.

وی با بیان اینکه طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها عدالت اقتصادی را به دنبال دارد و همه باید به دولت در این راستا کمک کنیم،گفت: نمایندگان نباید در برابر دولت بایستند و نباید به دنبال مچ‌گیری باشند.

کد خبر 5511053 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مجلس یازدهم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مرکز پژوهشهای مجلس قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده فضای مجازی قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها کارنامه مجلس یازدهم ایران جمهوری اسلامی ایران حسین امیرعبداللهیان هندوستان سازمان انرژی اتمی مجلس شورای اسلامی آژانس بین المللی انرژی اتمی هیئت دولت امور خارجه دولت سیزدهم ایالات متحده امریکا سید محمود دعایی برجام آیت الله خامنه ای مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود