Web Analytics Made Easy - Statcounter

 همزمان با شب میلاد حضرت رضا (ع) نماد "همه خادم الرضاییم (ع) " که در سال های اخیر شعار محوری آستان قدس رضوی انتخاب و منتشر شده، مورد امضای نمایندگان اعتاب مقدس قرار گرفت.

در دهه کرامت امسال نیز شعار و نماد همه خادم الرضاییم (ع) دوباره بین مراکز و موسسات فرهنگی مورد استقبال قرار گرفت و به پیشنهاد آستان قدس رضوی با حضور تولیت‌های اعتاب مقدسه در شب میلاد امام رضا (ع)، لوح «همه خادم الرضاییم (ع)» امضاء و رسانه‌ای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لوح «همه خادم الرضاییم (ع)» با حضور زائران و مجاوران و به میزبانی آستان قدس رضوی، توسط دکتر مالک رحمتی قائم مقام آستان قدس رضوی، مصطفی فیضی مدیر عالی حرم، دکتر حسن الشمری رئیس دیوان وقف شیعی، دکتر سلیم الجصانی دانشیار زبان و ادبیات عربی دانشگاه کوفه، سیدمحمد مجید موسوی تولیت مسجد کوفه، مصطفی ضیاء الدین تولیت آستان مقدس حضرت عباس (ع) و قائم مقام عتبه حسینی (ع) و چند تن از متولیان مزارات و اعتباب مقدس در رواق امام خمینی (ره) امضا شد.

پس از امضای این لوح، نماینده اعتاب به نشانه هم عهدی و همدلی دست به دست هم داده و همنوا با مردم شعار لبیک یاحسین (ع)، لبیک یا رضا (ع)، لبیک یا عباس (س)، لبیک یاعلی (ع) و ... سر دادند.

در پایان این بخش از برنامه شب میلاد حضرت رضا (ع)، رئیس دیوان وقف شیعی گفت: اجتماع خدام ائمه هدی (ع) در این شب عزیز این پیام را برای جهانیان دارد که ما همگی در کنار یکدیگر خادم و مدافع همه اهل بیت (ع) و رسول گرامی اسلام (ص) و راه ایشان هستیم.

حیدر حسن الشمری گفت: این پیام مشترک همه اعتاب است: «ما اجازه نخواهیم داد دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل خبیث ذره‌ای به مقدسات توهین کنند».

او گفت: در این میلاد فرخنده همه شهدای عزیز که به فرمان مرجع شیعیان آیت الله سیستانی برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) لبیک گفتند به ویژه شهید مجاهد سردار سلیمانی و برادرش ابومهدی المهندس را یاد می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میلاد امام رضا آستان قدس رضوی اعتاب مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان

طی مراسمی با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، طی مراسمی با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

تاج در این مراسم که در محل سالن موزه دفاع مقدس کرمان و با حضور مدير كل بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان كرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و شهدا و خصوصا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طی سخنان کوتاهی گفت: همیشه در مسابقات فوتبال در قالب کار فرهنگی یاد شهدا را در ورزشگاه‌ها زنده نگه داشته ایم.

وی افزود: فوتبال بی خبر از گذشته نبوده است و در بطن جامعه است.

او با ذکر خاطراتی از شهدای ورزشکار بر ضرورت تداوم راه و سیره شهدا در جامعه تاکید کرد.

وی همچنین صبح امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز ادای احترام کرد.

شایان ذکر است موزه دفاع مقدس کرمان، اولین موزه دفاع مقدس کشور است که به ابتکار عمل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاسیس شده است.

دیگر خبرها

  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد