Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات تنیس روی میز استان همدان روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز جام امام رضا (ع) با شرکت ۵۱ بازیکن از کشور عراق و استان‌های تهران، مرکزی، کرمانشاه، ایلام، کردستان و همدان و شهرهای نیشابور، ملایر و فامنین به صورت دوره‌ای حذفی و حذفی آسیایی برگزار شد.

«زهره ابوطالبیان» با بیان اینکه در این پیکارها محسن خطییون از تهران با شکست حریفان خود عنوان قهرمانی را کسب کرد افزود: همچنین محمد جواد سهرابی از مرکزی بر سکوی دوم قرار گرفت و حامد موسیوند از همدان نیز مقام سوم را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: عنوان چهارم این مسابقات نیز به حسن امینی فر از مرکزی رسید.

در پایان این مسابقات به مقام‌های اول تا هشتم جوائز نقدی و لوح تقدیر اهدا شد.

همدان با داشتن ۵۰۰ ورزشکار فعال در رشته تنیس روی میز و مدال آوران ملی و بین المللی یکی از استان‌های مطرح در سطح کشور است.

برچسب‌ها شهر تهران تنیس همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران تنیس همدان شهر تهران تنیس همدان تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز مسابقات  تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ 68 دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی 88 جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در 3 گیم متوالی حریف خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان برای راهیابی به جدول اصلی مسابقات باید با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ 62 دنیا از مصر و متئو موتی با رده بندی 147 جهان روبرو شود.

دیگر خبرها

  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران| نیما می گوید شکست عشقی خورد و ...
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد