Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، این حادثه ساعت یک بامداد پنجشنبه در روستای پرسک شهرستان سلسله واقع در استان لرستان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که جوانی به نام محمدآقا حاجری که مشغول آبیاری شبانه زمین‌های کشاورزی بود متوجه شد خانه همسایه دچار آتش‌سوزی شده است.

در این خانه زن و مردی سالخورده زندگی می‌کردند و جانشان در خطر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل محمدآقا دوان‌دوان خودش را به آنجا رساند. آتش‌سوزی در زیرزمین خانه رخ داده بود و همانطور که او حدس می‌زد زن و شوهر مسن در آنجا گرفتار شده بودند.

در این شرایط بود که او با فداکاری برای نجات جان این زن و شوهر به دل آتش زد. در شرایطی که اهالی روستا نیز به‌تدریج از حادثه با خبر شده و خودشان را به آنجا رسانده بودند او توانست زن و شوهر سالخورده را از میان دود و آتش بیرون بکشد اما هنگامی که خودش می‌خواست از آنجا خارج شود دچار برق‌گرفتگی شد و در میان شعله‌های آتش جانش را از دست داد.

محمدصادق، برادر محمد درباره این حادثه دلخراش گفت: ساعت یک بامداد برادرم در حال آبیاری زمین کشاورزی بود که متوجه آتش‌سوزی انبار زیر زمین یکی از ساختمان‌های روستا که متعلق به یک پیرمرد و پیرزن است شد. او بلافاصله با مشاهده آتش خودش را به محل رساند و اقدام به خاموش کردن آتش کرد و در این هنگام من و مردم روستا هم به محل رسیدیم. برادرم وقتی من را دید گفت کنار برو که آسیب نبینی. او تا رسیدن نیروهای آتش‌نشانی با سطل آب شروع به خاموش کردن آتش کرد اما ناگهان زمین خورد و چون سیم‌های برق این خانه دچار سوختگی شده بودند محمد دچار برق‌گرفتگی شد.

حاجری در ادامه گفت: وقتی پیکر بی‌جان محمد روی زمین افتاد و دچار برق‌گرفتگی شد بلافاصله برادرم را بلند کردیم که به بیمارستان برسانیم اما در مسیر انتقال وقتی امدادگران اورژانس پیکر او را تحویل گرفتند اعلام کردند که او جانش را از دست داده است.

از خودگذشتگی محمدآقا حاجری، یادآور فداکاری علی لندی پسر نوجوان ایذه‌ای است که ۱۸ شهریور سال گذشته بعد از نجات ۲ نفر در خانه‌ای که دچار آتش‌سوزی شده بود خودش دچار سوختگی شد و چند روز بعد به شهادت رسید.

کد خبر 682462 برچسب‌ها حوادث - آتش سوزی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی حوادث ایران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ۱۳۵ میلیارد ریال برای تکمیل و اجرای ۱۰ طرح ورزشی این شهرستان از ابتدای سال جاری تخصیص یافت.   علی اصغر اکبری  افزود: ۱۲۰ میلیارد ریال از مجموع این اعتبار برای ساخت و تکمیل هشت زمین چمن ورزشی در شهر‌های "کاخک" و "روشناوند"، محله نوغاب و استادیوم ورزشی ملت شهر گناباد و روستا‌های "سقی، کلات، باغ آسیا و ریاب" از توابع این شهرستان تخصیص پیدا کرد.   وی گفت: ۱۰ میلیارد ریال از این اعتبار نیز برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای "بیلند" و پنج میلیارد ریال هم به خانه جوان گناباد تخصیص یافت.   رییس اداره ورزش و جوانان گناباد افزود: ساخت گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند از توابع بخش مرکزی این شهرستان به عنوان بزرگترین گود باستانی شرق کشور از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و تا سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۵ میلیارد ریال توسط خیران برای ساخت آن تخصیص پیدا کرد.   اکبری گفت: از محل اعتبارات دولتی هم طی یک سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال و امسال هم ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند تخصیص یافت و این طرح با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال اجراست و نیمه نخست امسال بهره برداری شد.   وی افزود: با وجود این که ساختمان "خانه جوان" شهرستان گناباد در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان نخستین خانه جوان استان خراسان رضوی افتتاح شد ولی به دلیل تکمیل نبودن امکانات هنوز به بهره برداری نرسیده است.   رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ساخت "خانه جوان" گناباد در زمینی به وسعت ۶۶۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و این طرح هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما هنوز زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و سایر تجهیزات مورد نیاز آن تامین نشده است.   اکبری افزود: ۲۵ میلیارد ریال طی یک سال و نیم گذشته برای تکمیل خانه جوان گناباد تخصیص یافت و برای بهره برداری نهایی آن ۱۵ میلیارد ریال نیاز است.    

دیگر خبرها

  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم