Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در میز خدمت فرمانداری شهرستان اردل حضور یافت.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، دکتر «حجت‌الله عبدالملکی» با حضور در میز خدمت فرمانداری شهرستان اردل به صورت چهره چهره با جمعی از مردم این شهرستان دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر عبدالملکی در این دیدارها ضمن اطلاع از مشکلات و دغدغه‌های مردم، دستورات لازم را در خصوص رفع و قول مساعد جهت پیگیری آن‌ها صادر کرد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان‌، دیدار با خانواده معظم شهیدان، بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی، ورزشی و گردشگری، حضور در شورای اداری شهرستان‌های کیار و اردل و دیدار با اقشار مختلف مردم از جمله برنامه‌های عبدالملکی در سفر به چهارمحال و بختیاری است.

کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری از رهاوردهای دولت سیزدهم در این استان بوده است که در این سفر افزایش نرخ مشارکت اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری، ارتقای مهارت‌های جوانان و اشتغال‌زایی بیشتر برای جمعیت شاغل در رأس اهداف سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بام ایران است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد

هیئت وزیران با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، شهرستان اردکان استان یزد، یکی از شهرستان‌های دوازده‌گانه این استان با موافقت هیئت وزیران به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد.

شهرستان اردکان یکی از شهرستان‌های مهم صنعتی و پر آلاینده در استان یزد است و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.‌

‌ش

کد خبر 749337

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • موفقیت به لطف حجاب و ۳ فرزند
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک