Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@06:07:35 GMT

زمان اعلام نتایج اعتراض به «دهک‌بندی خانوار»

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۹۷۵۳

زمان اعلام نتایج اعتراض به «دهک‌بندی خانوار»

به گزارش «تابناک»، داریوش ابوحمزه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هرتعداد اعتراض ثبت شده باشد مبلغ یارانه در اردیبهشت ماه طی دو مرحله برایشان واریز شده است؛ درباره زمان اعلام نتایج اعتراضات ثبت شده پیرامون دهک‌بندی گفت: احتمالا نتایج نهایی اعتراضات تا پایان ماه و طی یکی دو هفته دیگر از طریق سامانه حمایت اعلام می‌شود و مردم می‌توانند نتیجه بررسی‌ها را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر از طریق سازمان هدفمندی، خانوارشان را تفکیک کرده باشند، اطلاعات خانوار جدید بررسی می‌شود و اگر تفکیک نکرده باشند و به برخی آیتم‌ها اعتراض داشته باشند، همان موارد دوباره بر اساس آخرین اطلاعات بررسی می‌شود.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: نتایج همه اعتراضات یک جا و احتمالا تا پایان ماه خرداد اعلام می‌شود. اطلاعات در حال به‌روز رسانی‌های لازم است.

ابوحمزه درباره زمان عملیاتی شدن امکان جدید ارسال پیامک به معترضان برای مشاهده شناسنامه اقتصادی‌شان که پیش از این از سوی وزیر رفاه اعلام شده بود نیز اظهار کرد: این امکان هنوز فعال نشده و در دست بررسی است. بر این اساس اطلاعات اقتصادی خانوار به صورت دقیق‌تری قابل مشاهده است. سعی می‌کنیم در مدت کوتاهی این امکان را ایجاد کنیم تا ثبت اعتراض در موارد خاص راحت‌تر انجام شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا اطلاعات مربوط به "ملک" جزو معیارهای موجود دهک‌بندی نیست و چه زمانی این اطلاعات وارد پایگاه اطلاعاتی رفاهی ایرانیان می‌شود؟ گفت: اطلاعات املاک ناقص است و باعث بی عدالتی می‌شد به همین علت ملک را به صورت کلی مبنا قرار ندادیم اما در حال پیگیری از نهادهای مربوط هستیم تا بتوانیم اطلاعات املاک را نیز اضافه کنیم و به محض اینکه افزوده شود اطلاعات املاک را هم مبنای دهک‌بندی قرار می‌دهیم. ولی فعلا اطلاعات مربوط به املاک ناقص است و نمی‌توان آن را اعمال کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام دهه کرامت وزارت رفاه یارانه جدید دهک بندی اعتراض اطلاعات خانوار متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام دهه کرامت دهک بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6097057

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • نتایج لاتاری ۲۰۲۵ اعلام شد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان عملیاتی خواهد شد
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی