Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:51:34 GMT

استمرار رایزنی‌ها با ارتش در رابطه با پادگان ۰۷

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۹۹۶۰

استمرار رایزنی‌ها با ارتش در رابطه با پادگان ۰۷

احمدرضا دالوند در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین خبرها از وضعیت پادگان ۰۷ اظهار داشت: جلسه‌ای در این رابطه برگزار شد، بنا شد که شهردار به قضیه ورود پیدا کند و با ارتش جلسات و رایزنی‌هایی را به صورت تعاملی شروع کند و بررسی شود که سهم ارتش را به چه صورت و چه شکلی می‌توان تهاتر و یا در اختیار شهرداری قرار بگیرد؟

وی با بیان اینکه این مسائل در حال پیگیری است تا ببینیم امکان پذیر هست یا خیر، بیان داشت: در جلساتی که پیش می‌رود به تناسب می‌توانیم موضوع را به طور دقیق‌تر مطرح و اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه به شهرداری اعلام شده که مذاکرات خود را با ارتش شروع کند و جلسات را برگزار کند گفت: تاکید شده که به چه شکلی جلسات و مذاکرات را پیش ببرد.

دالوند گفت: ما امیدواریم که حرکت به سمت جلو باشد، البته ممکن است جلسات دیگری را هم با مسئولان عالی رتبه ارتش با توجه به ورود نماینده ولی فقیه در لرستان به موضوع و بیانات ایشان در خطبه‌های نماز جمعه، داشته باشیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری توان مالی ورود به این قضیه را دارد یا نه؟ افزود: ارتش یک سری املاک دیگر در شهر خرم آباد دارد که تمایل به توافق با شهرداری دارد، در این راستا می‌توان ورود پیدا کرد و چنانچه ارتش در این زمینه همراه و همگام شود، می‌شود در این زمینه کاری انجام داد چرا که در این رابطه مسیر باز هست.

کد خبر 5511233

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت عمرانی استانداری لرستان احمدرضا دالوند نماینده ولی فقیه در لرستان بوشهر کرمانشاه دهه کرامت خروج قطار از ریل خطبه های نماز جمعه سفر استانی اردبیل ویروس کرونا مشهد خراسان رضوی آمار کرونا میلاد امام رضا ع تغییر ساعت کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت۸:۱۵ صبح امروز چهارشنبه محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان برانیت با سلاح موشکی و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از صدور بیانیه حزب الله از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های نطوعا،‌ متات، الکوش و حرفیش در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی از جنوب لبنان خبر داده بودند.

کد خبر 6093793

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است