Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@16:39:49 GMT

جزئیات گروگان‌گیری میلیاردی در نیمروز

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۰۲۲۲

جزئیات گروگان‌گیری میلیاردی در نیمروز

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی جوان ۲۸ ساله از چنگال آدم‌ربایان در شهرستان نیمروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سردار احمد طاهری اظهار کرد: در پی ربوده شدن جوانی ۲۸ ساله در یکی از محلات روستای بالاخانه در شهرستان نیمروز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، عامل اصلی آدم ربایی به دلیل اختلافات مالی با همکاری ۳ همدست دیگرش اقدام به ربایش جوان ۲۸ ساله کرده و سپس از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: آدم ربایان در تماس تلفنی با خانواده فرد ربوده شده برای آزادی گروگان طلب ۱۰ میلیارد ریال وجه نقد کرده بودند.

سردار طاهری ادامه داد: در نهایت اکیپی ویژه از ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و انجام روش های نوین کشف جرم، در یک اقدام انتظامی و اطلاعاتی کمتر از ۴۸ ساعت از وقوع جرم، همدست آدم ربا را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه او را  دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان نیمروز، عامل اصلی آدم ربایی نیز در یکی از شهرستان های شمالی استان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان فرد ربوده شده پس از رهایی، صحیح و سالم به آغوش خانواده اش بازگردانده شد و تلاش برای دستگیری ۲ فرد دیگر دخیل در این اقدام و ختم پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آدم ربایی گروگان گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد