Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر با تایید عدم حضور چند ملی پوش خود در دیدار دوستانه برابر ایران گفت: چند بازیکن خود را در این دیدار نخواهیم داشت اما برای برد و پیروزی به میدان می‌رویم.

به گزارش ایران اکونومیست،‌ جمال بلماضی در آستانه دیدار تیمش برابر ایران در دیداری دوستانه تاکید کرد: تیم ایران، تیمی قدرتمند است که از بازیکنان خوبی هم بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار برای ما هم یک آزمون مهم است و ما فقط با تفکر برد و پیروزی در این بازی به میدان می‌رویم. 

وی ادامه داد: ما پس از برگزاری دو بازی برابر اوگانادا و تانزانیا که با برتری ۲ بر صفر ما در هر دو دیدار هم همراه بود به دوحه آمدیم تا برابر ایران به میدان برویم. از آخرین بازی ما ۴ روز می‌گذرد و آماده بازی هستیم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر تاکید کرد: در بازی برابر ایران از هشام بوداوی و سفیان بن‌دبکا به دلیل مصدومیت نمی‌توانیم استفاده کنیم. البته هشام بوداوی که در دو بازی اخیر ما غایب بوده بهتر شده اما هنوز نمی‌تواند بازی کند و غیبت سفیان بن‌دبکا هم قطعی است.

او در واکنش به غیبت سایر بازیکنان این تیم برابر ایران گفت: رایس وهاب،‌ عیسی و مندی و وهاب مبلحی از دیگر غابیان ما در این دیدار هستند و به دلایل مختلف نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. ما با دو پیروزی خوب به مصاف ایران می‌رویم، که از نظر روحی و روانی بازیکنان ما را در شرایط خوبی قرار داده و می‌خواهیم در این دیدار نیز قدرت خود را به نمایش بگذاریم.

گفتنی است تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای بازی‌های جام جهانی فوتبال آماده می‌کند فرداشب و از ساعت ۲۱ به وقت محلی به مصاف تیم فوتبال الجزایر می‌رود،‌ این نخستین دیدار دوستانه شاگردان اسکوچیچ برای حضور در این جام است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فوتبال ، تیم ملی ایران ، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی ایران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان

شاگردان جهان‌نجاتی در تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال در دیدار برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر 18 سال ایران و تاجیکستان در تورنمنت کافا  برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 5 بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مریم دینی (2 بار)، سمیه اسماعیلی (2 بار) و تانیا جهانشاهی به ثمر رساندند.

تانیا جهانشاهی بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!