Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های حاضر در جام‌جهانی از فرصت به دست آمده بعد پایان فصل رقابت‌ها، بهترین استفاده را کرده و در حال آماده‌سازی خودشان هستند. تیم‌های آسیایی و رقبای همیشگی ما در حال سفر به سرتاسر دنیا هستند و بازی‌های مختلفی را انجام داده‌اند. همچنین ارود‌های تدارکاتی خوبی را در کشور‌های دیگر برگزار کرده‌اند. در این وضعیت، تیم ملی ایران، تنهای تنها در قطر بدون بازی تدارکاتی در حال بازی‌های درون تیمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی در قطر هم این است که برای اولین بار رقابت‌های جام‌جهانی در تاریخی غیر از تابستان قرار است برگزار شود. آن هم به دلیل گرمای کشنده قطر که موجب شده تیم ملی این کشور هم در اسپانیا اردو بزند.

در چنین شرایطی تیم ملی ایران در قطر اردو زده است. شاید رایگان بودن این اردو دلیل خوبی برای آن باشد، ولی از یک نگاه هم نشان می‌دهد که فدراسیون هیچ تدارک خاصی برای تیم ملی ندیده و برگزاری اردوی رایگان در شرایط جوی نامناسب و بدون بازی تدارکاتی، دلیل خوبی برای این حرف است. تا کنون تنها یک بازی تدارکاتی با الجزایر قطعی شده، در حالی که تیم ملی ایران در این دوره جام جهانی با هیچ تیم آفریقایی یا عربی هم گروه نیست و معلوم نیست این بازی در کجای برنامه آماده سازی جام جهانی قرار دارد.

علاوه بر تیم ملی بزرگسالان، تیم ملی امید هم وضعیت چندان مناسبی ندارد. اضافه شدن مهدی مهدوی‌کیا با سابقه کار با تیم‌های رده پایه، این امیدواری را ایجاد کرده بود که تیم امید بعد از ۴۸ سال به المپیک راه خواهد یافت؛ اما این تیم در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا از پس رقبای ساده‌اش هم برنیامد و در دور گروهی حذف شد. با این شرایط شاید باید منتظر عبور سال‌های حسرت حضور در المپیک از عدد ۵۰ باشیم.

با این مقدمه، می‌خواهیم نظر شما را درباره شرایط آماده‌سازی تیم‌های ملی در آستانه رویداد‌های مهم پیش روی بدانیم؛

* برنامه تدارکاتی تیم ملی برای جام جهانی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
* آیا این تیم ملی با این برنامه می‌تواند از گروه خودش صعود کند؟
* به نظر شما تیم ملی پتانسیل صعود از گروهش را دارد؟
* نظر شما درباره آماده‌سازی تیم ملی امید چیست؟
* آیا پس از نیم قرن، ما رنگ المپیک را خواهیم دید؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام دهه کرامت تیم امید المپیک اردوهای تدارکاتی جام جهانی متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام دهه کرامت آماده سازی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است