Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت : با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز، باند ۶ نفره سارقان منزل شناسایی و دستگیر شدند. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ  محمد نادربیگی با اشاره به متلاشی شدن باند سارقان منازل در کرج اظهار داشت : در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت منزل در منطقه ساسانی شهر کرج به پایگاه یکم پلیس آگاهی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحقیقات اولیه حاکی از این بود که افرادی با استفاده از یک دستگاه پیکان وانت اقدام به سرقت طلاجات و لوازم منزل مالباخته به ارزش 6 میلیارد ریال کرده و متواری شده‌اند.

بازداشت باند سارقان سابقه‌دار در استان کردستان/ نقاط آلوده و جرم‌خیز پاکسازی شد13 سارق صندوق امانات بانک ملی دستگیر شدند/ بازداشت برخی سارقان در ترکیه/ اکثر اموال صندوق‌ها بازگردانده شد + فیلم و عکسسارق مسلح به عنف در کرج بازداشت شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی رد پای یکی از سارقان سابقه دار سطح استان را در این پرونده مشاهده و با تحت نظر قرار دادن مخفیگاه او، در یک اقدام غافلگیرانه نامبرده و 4 نفر از همدستانش را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش اموال به سرقت رفته در این پرونده حدود 6 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی پس از مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 5 فقره سرقت منزل در سطح شهر کرج اقرار کردند.

نادربیگی با اشاره دستگیری یک مالخر اموال مسروقه و شناسایی همه مالباختگان این پرونده، خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده که هرگونه جرمی را در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و سارقان آن را دستگیر می کند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار