Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان گفت: طی سال جاری ۷۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شادگان به انجام رسیده است.

حسن خنافره امروز شنبه 21 خرداد ماه در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان اظهار کرد: در بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان شادگان ۴۲ واحد متخلف شناسایی و پرونده آنها به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این تعداد پرونده تخلف تشکیل شده با ارزش ریالی به مبلغ بیش از سه میلیارد تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد و از اداره تعزیرات حکومتی تقاضامندم نسبت به بررسی پرونده ها و جریمه متخلفین در اسرع وقت اقدام نمایند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان افزود: این گشت و بازرسی‌ها به طور مستمر و شبانه روزی ادامه دارد و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

خنافره در پایان با اشاره به اینکه پرونده‌های تشکیل شده ب رای صدور رای به ادارات تعزیرات حکومتی ارسال شده، از عموم شهروندان شادگانی تقاضا کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گران فروشی، عدم درج قیمت، احتکار، تقلب، عرضه خارج از شبکه، عدم صدور فاکتور و …مراتب را به شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شادگان بازرسی صنفی متخلف پرونده تعزیرات حکومتی جریمه رای شهروندان اقتصادی قیمت احتکار تقلب فاکتور برنا خوزستان تخلف صنفی اداره صمت شادگان بازرسی صنفی تعزیرات حکومتی شادگان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد