Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:15:18 GMT

دما در بندر دیر به ۵۰ درجه سانتیگراد رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۱۸۱۸

دما در بندر دیر به ۵۰ درجه سانتیگراد رسید

پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مدت یاد شده شهرهای عسلویه و برازجان دمای ۴۹ و ۴۸ درجه و اهرم و خورموج ۴۷ درجه را تجربه کردند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در جم و کنگان ۴۵ درجه و دیلم ۴۴ درجه گزارش شد.

مساعدی ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد شدید شمال غربی و در پی آن ادامه تلاطم خلیج فارس تا صبح فردا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: به سبب وزش باد طی امروز و فردا تشکیل گردوخاک محلی در مناطق مستعد و احتمال نفوذ گردوغبار فرامنطقه‌ای و کاهش دیدافقی و کیفیت هوا در برخی نقاط استان بوشهر، دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روزهای دوشنبه تا چهارشنبه نیز به سبب وزش باد ملایم جنوبی بر رطوبت و شرجی هوا افزوده خواهد شد.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با وزش باد و در برخی نقاط باد وگرد و خاک و در برخی نقاط با احتمال گرد و غبار و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و فردا در مناطق شمالی و مرکزی با سرعت ۱۰ تا ۳۶  و در مناطق جنوبی جهت باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی در برخی ساعات ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتیمتر، صبح فردا به تدریج در همه مناطق ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‎شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۱۶ ، جزر اول ساعت ۱۳:۳۵، مد دوم ساعت ۱۹:۰۷ و جزر دوم ساعت ۲۳:۴۱ خواهد بود.

برچسب‌ها بوشهر گرد و غبار بندردیر خلیج فارس اداره کل هواشناسی استان بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گرد و غبار بندردیر بوشهر گرد و غبار بندردیر خلیج فارس استان بوشهر وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و افزایش ابر و رگبار پراکنده و درسایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی کرد.
امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی مناطقی از استان کردستان زنجان اردبیل و ارتفاعات مرکزی و غربی البرز در استان‌های گیلان و مازندران شاهد رگبارموقتی باران و وزش باد خواهیم بود.
در ساعات بعد از ظهر مناطقی از جنوب شرق کشور از جمله شرق سیستان و بلوچستان رگبار باران دور از انتظار نیست.
از فردا دوشنبه نیز سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و اصفهان، مجدد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد آغاز خواهد شد.
بارش‌ها فردا در استان‌های کرمانشاه، غرب کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بخش‌هایی از استان اردبیل زنجان و گیلان، مازندران و شمال قزوین شدیدخواهد بود.
برای این مناطق هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزش باد برای خوزستان پیش بینی می‌شود
  • سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد