Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ستاد خبری کاروان خدام رضوی در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدمهدی یاوری روز شنبه در دیدار اعضای کاروان زیر سایه خورشید با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند افزود: خراسان جنوبی در برنامه‌ریزی‌های مربوط به کاروان زیر سایه خورشید نمره خوبی گرفته است.

وی گفت: شاید به دلیل کرونا فکر کردیم مردم فاصله گرفته باشند اما مردم نه تنها از معنویت فاصله نگرفتند بلکه شور و اشتیاق را در جلسات معنوی سراسر کشور می‌توان مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مُبلغ کاروان زیر سایه خورشید افزود: هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در انجام برنامه‌ها مهم است و همه ظرفیت‌ها را باید برای بارگذاری فعالیت‌های معنوی بگذاریم.

وی تصریح کرد: دهه نودی‌ها در جای جای استان با اجرای برنامه‌های "سلام فرمانده" سیلی محکمی به جریان غرب زدند که در تلاش هستند ولایت فقیه و محبت ائمه اطهار (ع) را در جامعه تضعیف کنند.

حجت‌الاسلام یاوری با تاکید بر اینکه تشکل‌های زیر سایه خورشید در استان مورد حمایت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرند گفت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی، معنویت و ارادت خود را با پول گوشت و مرغ مخلوط نمی‌کنند.

وی افزود: ملودی انقلاب ما موسیقی خود را از تاریخ معنوی می‌گیرد و این ملودی و موسیقی جریان زندگی اهل بیت (ع) است.

همچنین در این دیدار پلاک "من امام رضایی‌ام" توسط خدام حرم رضوی به نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اعطا شد.

دهه کرامت در ایران دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در اول ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت برادر ایشان، امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

کاروان زیر سایه خورشید در این مدت با حضور در شهرستان‌های خراسان جنوبی، اماکن آموزشی، نظامی، درمانی و اداری و برگزاری مراسم مختلف با حضور مردم، فضای این استان را سرشار از عطر رضوی کرد.

برچسب‌ها بیرجند امام رضا خراسان جنوبی دهه کرامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند امام رضا خراسان جنوبی بیرجند امام رضا خراسان جنوبی دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد

ایسنا/گیلان رئیس جمعیت هلال احمر تالش گفت: طرح کاروان سلامت در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان، بسته معیشتی و نیابت در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی این شهرستان اجرا شد.

 علی احمدی امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و در راستای شعار هفته هلال احمر (با مشارکت شما، سربلندیم) طرح کاروان سلامت در شهرستان اجرا شد.

احمدی گفت: این طرح در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و با مشارکت ۲ پزشک عمومی، ۲ پزشک متخصص، ۲ پرستار، ۵ نفر از خیرین و ۲۰ نفر از اعضاء داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر تالش در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی تالش اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تالش ضمن تقدیر از مشارکت همه عزیزان در اجرای این طرح خداپسندانه، افزود: در این طرح تعداد ۱۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰ میلیون ریال به همت خیرین در بین خانواده های کم برخوردار و بی سرپرست روستا توزیع شد.

 احمدی گفت: برنامه هایی همچون دیدار با خانواده جانباز جنگ تحمیلی در قالب طرح نیابت، اجرای فضای دوستدار کودک برای کودکان روستا، آموزش همگانی و امداد، کمک های اولیه به ۵۰ نفر از اهالی روستا از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح بود.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • خراسان جنوبی، عزادار شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • نجات اقتصاد کشور در سایه نوآوری رقم می‌خورد