Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@20:37:30 GMT

غرق شدن افسر پلیس و پسر ۱۱ ساله در چالوس

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۲۰۵۰

غرق شدن افسر پلیس و پسر ۱۱ ساله در چالوس

فرمانده انتظامی چالوس از غرق شدن یک پلیس و پسر ۱۱ ساله در منطقه ممنوعه شنا در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی اکبر خسروی گفت: پسری ۱۱ ساله اهل بروجن و  یکی از همکاران ستاد فراجا در منطقه ممنوعه شنا در شهرستان چالوس غرق شد.

او می گوید: استوار فرهاد کمری که به همراه خانواده در چالوس بسر می‌برد به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا و مواج بودن دریا، متاسفانه غرق و جان خود را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ضمن تسلیت به خانواده محترمشان و خانواده بزرگ فراجا، خطاب به مسافران و هموطنان که به خطه شمال مسافرت می‌کنند توصیه کرد به هیچ عنوان در منطقه ممنوعه شنا نکنند.

به گفته سرهنگ خسروی در صورت تمایل به شنا از تفرجگاه‌ها و طرح‌های سالمسازی دریا با حضور ناجیان غریق شنا کنند تا دچار حوادث دلخراش مرگ عزیزان خود نباشند و خاطره‌ای تلخ وغم انگیز را برای خانواده رقم نزنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت غرق شدن امداد و نجات شنا چالوس دریا پلیس فراجا اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گف: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارق احشام در دام پلیس نکا