Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@04:22:10 GMT

حمله به بازیکن جدید پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۲۱۳۳

حمله به بازیکن جدید پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دفعه قبل که بحث حضور اسماعیلی فر در پرسپولیس مطرح شد تعدادی از هواداران پرسپولیس که طرفدار رامین رضائیان بودند علیه او جبهه گرفتند و حالا هم که دانیال از علاقه اش به پرسپولیس گفته بخشی از طرفداران سپاهان علیه او شده اند! حرف سپاهانی‌ها این است که چرا این بازیکن در دو سال گذشته از عشق به پرسپولیس نمی‌گفت و چرا یک خداحافظی درست و حسابی از سپاهانی‌ها نکرد؟

گل محمدی اعتقاد خاصی به این مدافع دارد و خیلی‌ها می‌گویند رامین رضائیان را به همین دلیل نخواست اما باید دید آیا اسماعیلی فر می‌تواند ابتدا از پس این حواشی برآید و بعد از آن هم از نظر فنی خودش را نشان بدهد یا در پرسپولیس به سرنوشت امثال سعید آقایی که او هم از سپاهان آمده بود دچار می‌شود؟

معمولا بازیکنانی که از سپاهان جدا می‌شوند در باشگاههای جدید خود درخششی ندارند؛ مگر این که خلاف این ادعا ثابت شود و حالا دانیال اسماعیلی فر هم جزو کسانی است که باید خلاف این نظر را در پرسپولیس به اثبات برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

256 251

کد خبر 1640225

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، با اخراج عجیب امید عالیشاه در بازی مقابل سپاهان که به‌نوعی فریب عثمان دابو را خورد، حالا سرخ‌ها در بازی حساس مقابل نساجی کاپیتان تیم خود را نخواهند داشت. عالیشاه در بازی با آلومینیوم اراک مصدوم بود و این بازی مهم را از دست داد و البته غیبتش به چشم آمد چرا که به نظر می‌رسد شماره 2 پرسپولیس جایگزین مناسبی ندارد.

عالیشاه در این فصل یکی از سه بازیکن برتر پرسپولیس بوده و شاید بتوان او را بهترین و مؤثرترین بازیکن تیمش هم نامید.

او در بازی با سپاهان هم با وجود دو هفته دوری از تمرین کیفیت خوبی ارائه داد و اگر اسیر آن ماجرای دقیقه 82 نمی‌شد، حالا می‌توانست در بازی قائمشهر دست مربی‌اش را بگیرد اما اکنون اوسمار دوباره باید بازی بدون کاپیتانش را تجربه کند و برای انتخاب جانشین مناسب برای این بازیکن چالش خواهد داشت.

در بیشتر بازی‌های قبلی وحید امیری بعضاً جانشین عالیشاه می‌شد و جای او را به‌عنوان بازیکن آزاد پشت مهاجم نوک پر می‌کرد اما یک‌بار نیز محمد خدابنده‌لو در آن پست به میدان رفت. با این حال به نظر می‌رسد قابلیت‌های عالیشاه برای بازی در آن پست مناسب‌تر است و حتی امیری باتجربه نیز نمی‌تواند کاری که عالیشاه در آن منطقه انجام می‌دهد را انجام دهد.

پرسپولیس عصر دوشنبه باید در قائمشهر مقابل نساجی بازی کند و عالیشاه شانس بازی مقابل تیم استان خود را از دست داده است؛ در حالی که بودنش در آن مسابقه می‌توانست به لحاظ فنی و روانی شرایط پرسپولیس را بهتر کند.

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • حکم عجیب و مضحک علیه پیرمرد هتاک سپاهانی
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان