Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:18:12 GMT

درخشش هنرمند مهابادی در جشنواره ملی رادیو زیارت

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۲۴۱۸

درخشش هنرمند مهابادی در جشنواره ملی رادیو زیارت

اکبر قبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این هنرمند جوان «شهرام میکائیلی» از کارکنان صداو سیمای مرکز مهاباد است که با نمایش رادیویی «شرط‌بندی» در این جشنواره شرکت کرده بود.

وی افزود: این هنرمند شایسته که مدیر واحد صدای صدا و سیمای مرکز مهاباد نیز است توانست با این اثر خود،  رتبه اول را در رشته نمایش این جشنواره به خود اختصاص داده و موفق به دریافت تندیس جشنواره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول روابط عمومی اداره کل صدا و سیمای مرکز مهاباد اضافه کرد: نخستین جشنواره ملی رادیو زیارت در ۶ رشته از جمله خبر، موسیقی و نغمات، پژوهش و نویسندگی، نمایش، فضای مجازی، تولیدات ساده و ترکیبی و بخش ویژه شهید سلیمانی (رفیق خوشبخت من) به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

قبادی افزود: ۲ هزار اثر رادیویی در ساختارهای مختلف توسط شرکت‌کنندگان در این جشنواره، سال ۱۳۹۸ به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که مراسم اختتامیه این جشنواره چندین بار به دلیل اوج‌گیری بیماری کرونا به تعویق افتاد که بالاخره امسال برگزار شد.

وی ایجاد رقابت تخصصی میان برنامه‌سازان شبکه‌های سراسری و استانی و شناسایی استعدادهای جدید در سطح کشور در موضوع زیارت و همچنین انتقال تجربه‌های موفق و ارزیابی برنامه‌ها در جهت ایجاد نظام تشویقی و انگیزشی در فرآیند تولید را از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، رادیو زیارت رادیویی ۲۴ ساعته و تخصصی با هدف توسعه و تقویت اطلاعات مردم در حوزه زیارت است و روزانه با افراد و قطب‌های فرهنگی و مکان‌های مقدس سراسر کشور ارتباط برقرار می‌کند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای اداره کل صدا و سیما، دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی، ۱۲ پایگاه و سایت خبری و ۶ نشریه است.

برچسب‌ها صدا و سیما مهاباد آذربایجان غربی جشنواره رادیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما مهاباد آذربایجان غربی صدا و سیما مهاباد آذربایجان غربی جشنواره رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران سحرابی نیک، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با طراحی و ساخت دستگاهی در زمینه تصفیه آب و هوا رتبه نخست جایزه ملی محیط زیست کشور در بخش اختراعات را از آن خود کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد