Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-آیین افتتاحیه فصل اول جشنواره قرآنی 100 با هدف گسترش فرهنگ ساده‌خوانی به منظور افزایش بیشتر انس با قرآن، شنبه 21 خرداد برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن (ایکنا)، فصل اول جشنواره صد شبکه رادیویی قرآن (جشنواره سراسری نهضت ملی قرآن‌خوانی) با محوریت قرآن‌خوانی ساده و آسان از 21 خرداد مقارن با ولادت حضرت علی‌بن‌موسی الرضا (ع) با محوریت تمرکز بر جزء اول قرآن کریم به تهیه‌کنندگی علیرضا صفرزاده، اجرای مهدی صفری و کارشناسی بهروز یاریگل روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیین افتتاحیه این جشنواره با حضور بخشی‌زاده، معاون صدای جمهوری اسلامی ایران و محمدحسین حسنی، مدیرعامل خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) برگزار خواهد شد و همزمان پخش تصویری افتتاحیه این جشنواره، ساعت 16 به صورت زنده از طریق نرم افرار (اپلیکیشن) ایرانصدا، سایت شبکه رادیویی قرآن www.radioquran.ir و صفحه فضای مجازی رادیو قرآن به نشانی instagram.com/radioquran_ir تقدیم شنوندگان خواهد شد.
این فصل از جشنواره قرآنی صد از 21 خرداد تا 17 شهریور از رادیو قرآن موج اف ام، ردیف 100 مگاهرتز پخش می‌شود. علاقه‌مندان بدون محدودیت سنی و تفکیک جنسیتی، می‌توانند با خواندن آیاتی از کلام الله مجید در مدت زمان 100 ثانیه در این جشنواره شرکت کنند.
شرکت‌کنندگان برای نام‌نویسی و اطلاع از جزئیات و ارسال آثار خود می‌توانند به سایت رادیو قرآن به نشانی www.radioquran.ir مراجعه و در بخش «جشنواره 100» پس از تکمیل اطلاعات شخصی (نام، نام خانوادگی، سن، محل سکونت…)، فایل صوتی خود را بارگذاری کنند و یا فایل صوتی تلاوت خود را از طریق واتساپ به شماره 09108994100 ارسال کنند.
همچنین علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند با تلفن گویای شبکه به شماره 02127860100 تماس بگیرند.
ملاک شرکت در جشنواره فقط صحیح‌خوانی قرآن کریم و رعایت اعراب صحیح کلمات است و رعایت احکام تجویدی، فنون صوتی و ارکان تلاوت ملاک ارزیابی نیست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رادیو قرآن رادیو قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دبیر جشنواره گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود.    موتورچی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.   وی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.   موتورچی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود.    وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه ۱۷ اردیبهشت
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • اهدای جایزه «فرج الله سلحشور» در جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد