Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان طی گفتگو با همتای سوری خود، تجاوز رژیم اسرائیل به جمهوری عربی سوریه را به‌شدت محکوم نمود و تأکید کرد جمهوری اسلامی ایران همواره کنار دولت و ملت سوریه بوده و همچنان خواهد ماند.

وزیر امور خارجه اظهار داشت، استمرار حملات رژیم متجاوز اسرائیل به تأسیسات زیربنائی سوریه از جمله فرودگاه‌ها، بنادر و سایر مراکز مهم و حیاتی آن کشور، نه‌تن‌ها نقض آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه می‌باشد، بلکه خلاف تمامی قوانین بین‌المللی، هنجار‌ها و اصول انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرعبداللهیان سکوت غیرقابل قبول کشور‌ها و جامعه جهانی، محافل و مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی را تأسف‌برانگیز و آن را مایه شرم دانست.

فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه در این گفتگوی تلفنی، ضمن تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، بر ادامه مقاومت ملت سوریه در برابر اشغالگری و تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید و خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات و تجاوزات سراسیمه رژیم اسرائیل در منطقه، نشان‌دهنده ترس و ضعف رژیم اشغالگر صهیونیستی است. صهیونیست‌ها به‌دنبال به‌هم زدن آرامش و ثبات در منطقه هستند تا وضعیت ناپایدار و شکننده خود را مخفی کنند.

وزیر امورخارجه سوریه افزود، حملات اسرائیل با هدف تقویت باقی‌مانده گروه‌های تروریستی از جمله داعش و جبهه النصره در سوریه صورت می‌گیرد و البته راه به جایی نخواهد برد.این گونه تجاوزات، عزم ملت و دولت سوریه در مقابله با اشغالگری و تروریسم را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فرودگاه دمشق اسرائیل حسین امیرعبداللهیان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: غربی ها گفتند اگر می‌زنید، محکم نزنید! + فیلم

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، وزیر امور خارجه افزود: ضمن اینکه جمهوری اسلامی خودش تصمیم گرفت که کِی و از کجا عملیات را انجام دهد؛ اجازه ندادیم تحت‌تأثیر فشارهای دیگران تصمیمی گرفته شود.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: امید است پاسخی که ایران به گستاخی رژیم صهیونیستی داد کمک کند که هر چه زودتر بحران درمنطقه فروکش کند و حقوق فلسطینیان در این چهارچوب تامین شود و به طور قطع ما در مسیر دوستی و همکاری هرچه بیشتر با همسایگان و همه کشورهای منطقه و جهان حرکت می کنیم.

مشروح سخنان وزیر خارجه:

درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل | توافق نانوشته‌ ایران و طرفهای غربی درباره غزه | خبر مهم درباره بازگشت روابط دیپلماتیک با این کشور کد خبر 850356 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • رایزنی ایران و تاجیکستان درمورد تقویت روابط دوجانبه
  • تقدیم رونوشت استوارنامه سفرای قزاقستان، فنلاند و صربستان
  • وزیر امور خارجه: در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط ایران و مصر هستیم
  • امیرعبداللهیان: ۲ روز قبل از عملیات وعده صادق به طرف آمریکایی هشدار دادیم
  • امیرعبداللهیان: غربی ها گفتند اگر می‌زنید، محکم نزنید! + فیلم
  • امیرعبداللهیان: همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • واکنش روسیه به حمله اسرائیل به رفح
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان