Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود خلیلی بعد از  مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری گفت: حقیقت این است که ما حاشیه ایجاد نکردیم بلکه دبیرخانه مجمع انتخاباتی وظیفه ثبت‌نام را برعهده دارد و طبق اساسنامه و آیین‌نامه ابلاغی وظیفه خود را انجام داده و به لحاظ قانونی مشکلی نبوده است، اما در بیشتر انتخابات این موضوع است و حاشیه‌هایی به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار من این بود نامزد‌های دیگر هم در انتخابات شرکت می‌کردند، اما حتما صلاح دیدند که نیایند یا آرایی را برای خود متصور نبودند.

مسعود خلیلی در حالی برای ۴ سال آینده به عنوان رئیس فدراسیون سوارکاری انتخاب شد که نماینده‌ای از وزارت ورزش در مجمع انتخاباتی حضور نداشت و محمد اسد مسجدی و محمد کاظمیان هم  به دلیل اعتراض به نحوه تایید صلاحیت شده‌ها از حضور در انتخابات انصراف دادند.

تعویق مجمع انتخاباتی سوارکاری با متن قانون مغایرت دارد 

 طبق اساسنامه نامزد‌ها حق اعتراض برای تعویق تا لغو انتخابات را ندارند. شکایت دوستان اینطور که دبیر مجمع گفت این بود که این نامزد‌ها گفته بودند به ما صلاحیت‌ها دیر اعلام شده و نتوانستیم تبلیغات کنیم، اما در آئین نامه هیچ تاریخی قید نشده و از این بابت تخلفی صورت نگرفته است. هیئت رئیسه فدراسیون از ۲ ماه پیش با هماهنگی دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها این تاریخ را اعلام کرده است. اختلافی بین ما و دوستان وجود ندارد، اما قانون را نمی‌توانیم تفسیر به رای کرد. تعویق مجمع انتخاباتی  با متن صریح قانون مغایرت دارد. ما پایبند به قانون نباشیم چه انتظاری از بقیه داریم.  

در حالی که قرار بود مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون سوارکاری به علت بررسی و رسیدگی به ادعا‌ها و شکایت‌های واصله برخی کاندیدا‌های احراز پست ریاست این فدراسیون، با ۱۰ روز تعویق زمانی روبرو شود، اما در نهایت انتخابات در موعد مقرر برگزار شد و خلیلی دوباره رئیس فدراسیون شد.

بیشتر بخوانید

انتخابات پر حاشیه فدراسیون سوارکاری / خلیلی ابقا شد وزارت ورزش تصمیم گرفت که در انتخابات نماینده ای نداشته باشد 

 به طور حتم  تصمیم بر این بوده که نماینده‌ای از وزارت ورزش در مجمع انتخاباتی  حضور نداشته باشد و باید از خودشان سوال کنید. به اساسنامه و آئین نامه باید  رجوع کنیم که در آنجا اختیارات فدراسیون‌های ورزشی، کمیته ملی المپیک و  وزارت ورزش را مشخص کرده است. وظایف هر ۳ ارگان نوشته شده است.  

در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری نماینده‌ای از وزارت ورزش حضور نداشت و این موضوع حاشیه‌هایی را به وجود آورد.  

نداشتن زیر ساخت ها مهمترین مشکل سوارکار ی است 

من ۸ سال در فدراسیون سوارکاری بودم و این سومین دوره ریاستم در این فدراسیون است. مهمترین مشکلات ما نداشتن  زیرساخت‌های مناسب است. متاسفانه در بحث رشته‌های مختلف سوارکاری آورده‌ای  از سوی وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز وجود ندارد. اسب دوانی ما مستهلک است و برای ۶۰، ۷۰ سال گذشته است. هزینه‌های نگهداری اسب گران است، اما سهم ما در زیر ساخت‌ها بسیار ناچیز  و نزدیک به صفر است.

در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری، مسعود خلیلی برای سومین بار  با اکثریت آرا و بدون رقیب توانست رئیس این فدراسیون شود.  

سوارکاری  نسبت به برخی از رشته های ورزشی گران نیست 

هزینه نگهداری اسب  معادله سختی است، چون نگهداری اسب و مربی هزینه دارد. تنها راه حل استفاده از اسب‌هایی است که هزینه نگهداری کمتری دارند. ما رشته‌ای را راه انداختیم که از اسب‌های کوچک استفاده می‌شود این فرصت را مهیا می‌کند تا نوجوانان از آن استفاده کنند. وقتی من قیمت سوارکاری را با برخی رشته‌ها مقایسه می‌کنم می‌بینم خیلی هم گران نیست. سروصدایی در بعضی رشته‌ها شد که رقم‌های چند ده میلیونی می‌گیرند، اما در سوارکاری جوی که ایجاد شده این است که گران است. قشر متوسط هم می‌توانند بچه‌های خود را به ۷۴۰ باشگاهی که در سراسر کشور داریم بفرستند. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون سوارکاری وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک فدراسیون سوارکاری مجمع انتخاباتی نماینده ای وزارت ورزش رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی