Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیر شورای هماهنگی بانک‎ها در پیامی از اقدام به موقع، مسئولانه و ارزشمند نیروی انتظامی پایتخت برای شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک دی علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‎ها در پیامی از اقدام به موقع، مسئولانه و ارزشمند نیروی انتظامی پایتخت برای شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام به این شرح است:
به نام خدا
شوکت، حشمت، عظمت و قدرت کشور ایران مرهون تلاش‌های سترگ بزرگ‌مردانی است که خالصانه و مخلصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند. نیروی انتظامی، نماد شجاعت و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظ امنیت و انضباط اجتماعی در پهنه جغرافیایی کشور و در متن زندگی مردم است که بی‌منت به پاسداری و صیانت از جان و مال و ناموس مردم می‌پردازد.
شناسایی و دستگیری تمامی سارقین و مرتبطین با پرونده سرقت اموال مردم از صندوق امانات بانک که احساسات جامعه را جریحه‌دار کرد و کشف اموال مسروقه در کمترین زمان ممکن، اقدام جهادی و ارزشمندی است که شایسته قدردانی و تکریم است.
جدیت و پیگیری نیروی انتظامی در شناسایی و دستگیری سریع عناصر اصلی این سرقت، پیامی روشن و درسی عبرت‌آموز برای همه متخلفان و قانون شکنانی دارد که برای دست‌اندازی به اموال مردم از هیچ عمل مجرمانه‌ای فروگذار نیستند.
اینجانب به نمایندگی از همکارانم در شورای هماهنگی بانک‌ها و نظام بانکی کشور از این حماسه‌سازی بزرگ امنیت‌آفرین نیروی انتظامی تهران بزرگ قدردانی کرده و از درگاه خداوند سبحان، توفیق و سربلندی همه کارکنان خدوم و فداکار نیروی انتظامی را در خدمت شایسته به مردم شریف کشور مسئلت دارم و امیدوارم دیگر شاهد بروز این‌گونه حوادث تلخ در کشور نباشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک ها شناسایی و دستگیری نیروی انتظامی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: در ساخت مسکن هدف این است که با یک آورده مختصر از طرف کارکنان انتظامی و با استفاده از کد ۶۲ و وام نهضت ملی مسکن، احداث ۷۶۴ واحد مسکونی کلنگ‌زنی شود.

وی افزود: در جلسه قرارگاه مسکن انتظامی استان کرمانشاه موضوعات مربوط به مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات جهادی و حرفه‌ای طی یکسال گذشته برای ساخت مسکن کارکنان فراجا در استان کرمانشاه، اکنون در فاز نخست ۵۴۶ واحد مسکونی و در فاز دوم ۶۴ واحد مسکونی با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اتمام است و به زودی تحویل کارکنان انتظامی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار حاجیان تصریح کرد: زمینی به مساحت ۱۱ هکتار تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن با هدف احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در یک برنامه پنج ساله اخذ شده است تا ساخت ۱۳۷۶ واحد طی سه سال تکمیل شود، مابقی واحدهای مسکونی نیز در یک برنامه و دو سال احداث می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه زیرساخت لازم آماده است و به لحاظ خط اعتبار مالی نیز مذاکراتی انجام شده است.

کد خبر 751288

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های همیاران طبیعت در مدیریت شرایط بحرانی
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • وحیدی: مردم روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • هزینه‌ ساخت برج ایفل را مردم کدام کشور پرداختند؟
  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن