Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@04:16:46 GMT

«طرح پایش اشتغال کشور» با مشارکت رایتل راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۲۹۳۲

«طرح پایش اشتغال کشور» با مشارکت رایتل راه‌اندازی شد

مراسم آغاز به کار «پایش اشتغال کشور» با همکاری «شرکت خدمات ارتباطی رایتل» برگزار شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی رایتل، مراسم راه‌اندازی طرح پایش اشتغال کشور با حضور محمود کریمی بیرانوند معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قاسم رستم‌پور رئیس دبیرخانه شورای عالی اشتغال، سیدمحمدرضا احمدی و محمدصادق کریمی اعضای موظف هیات مدیره و علیرضا شیخ‌حسنی معاون فناوری اطلاعات شرکت خدمات ارتباطی رایتل و پژمان اکرامیان رئیس مرکز ملی پایش سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال کشور، 18 خرداد ماه در شرکت خدمات ارتباطی رایتل، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای برنامه محمد صادق کریمی عضو هیات مدیره رایتل ضمن خوش‌آمدگویی به معاون محترم اشتغال و همراهان ایشان ظرفیت‌های خاص شرکت رایتل به عنوان بازوی ICT  وزارت مردم را برشمرد و اظهار امیدواری کرد این همکاری‌ها نتایج و دستاوردهای ارزشمندی را برای کشور به همراه داشته باشد.
وی با اشاره به همکاری‌های رایتل در طول این مدت تاکید کرد: «تاکنون چند برنامه از برنامه‌های مصوب وزارت مردم توسط رایتل انجام شده و راه‌اندازی مرکز تماس طرح پایش اشتغال کشور توسط رایتل اقدام بسیار ارزشمندی برای رصد اشتغال کشور است».
محمود کریمی‌ بیرانوند، ضمن تشکر از همکاری‌های ارزشمند رایتل، اظهار کرد: «فرمان مقام معظم رهبری در اولین روزهای قرن پانزدهم شمسی بر مبنای یکی از مهم‌ترین کارکردهای اقتصاد پویا و از مهم‌ترین وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، که همان تولید اشتغال‌آفرین مبتنی بر نوآوری و دانش است صادر شد. وزارت مردم، از همان ابتدا راهبرد اشتغال‌ خود را بر پایه زیست‌بوم ملی اشتغال‌ استوار کرده است. با صدور فرمان امسال مقام معظم رهبری، مسئولیت ما در این وزارتخانه بیش از گذشته است».
وی افزود: «نظارت بر اشتغال کشور برای وزارت مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پیش از این سیستم منسجم و منظمی در این زمینه صورت نمی‌گرفت. به همین دلیل این نیاز احساس شد که تسهیلات و تامین مالی که در این راستا انجام می‌شود، نظارت و بررسی شود».
کریمی بیرانوند ابراز امیدواری کرد با توسعه همکاری‌ها در آینده‌ای نزدیک، رایتل به‌عنوان اپراتور تخصصی اشتغال کشور نقش‌آفرینی کند.
سید محمدرضا احمدی عضو هیات مدیره رایتل، با اشاره به استقبال رایتل از مشارکت در این طرح، گفت: «شرکت رایتل به عنوان اپراتور سوم کشور این طرح را یک مسئولیت مهم برای خود می‌داند و از آن برای نقش‌آفرینی و کمک به دستگاه متولی اشتغال کشور، با تمام ظرفیت‌های موجود احساس مسئولیت و با افتخار حمایت می‌کند».
علیرضا شیخ‌حسنی معاون فناوری اطلاعات درباره مسئولیت رایتل در قبال کسب‌و‌کارها، گفت: «رایتل به عنوان شرکت خدمات ارتباطی زیرمجموعه وزارت کار، می‌تواند مسئولیت‌های مهم در زمینه زیرساخت‌های حیاتی کشور ایفا کند و ماموریت کمک به کسب‌ و کارها را داشته باشد. از این جهت که در راستای اهداف بلند نظام و وزارت مردم در این طرح مشارکت داریم، خرسند هستیم».
در ادامه از مرکز تماس طرح پایش اشتغال کشور و نیز دوره آموزش تخصصی به همکاران مرکز تماس رایتل برای اجرای هر چه بهتر و دقیق‌تر این طرح بازدید به عمل آمد و حاضرین در جریان نحوه انجام خدمات این طرح قرار گرفتند.
لازم به ذکر است، نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی کشور و صحت‌سنجی اشتغال ثبت شده در سامانه ملی رصد، به منظور نظارت بر چگونگی تحقق اهداف کمی و کیفی اشتغال در سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال کشور و همچنین راستی‌آزمایی توزیع منابع و اجتناب از انحراف سرمایه‌گذاری، از جمله دلایل اجرای طرح پایش اشتغال کشور است. صحت‌سنجی پیامکی و تلفنی این پروژه توسط شرکت رایتل انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح پایش اشتغال کشور شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان وزارت مردم همکاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری شامگاه دوشنبه کردستان در نشست معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با نماینده ولی فقیه در استان با تبریک هفته کار و کارگر، آموزش های فنی و حرفه ای را مقدمه‌ای برای مهارت آموزی و توانمندی سازی جوانان برای ایجاد اشتغال خواند و اظهار کرد: با گذراندن این دوره ها و تلاش و همت شبانه روزی، زمینه اشتغال در جامعه فراهم خواهد شد.

پیشکاری آموزش و مهارت آموزی کارگران را نیز از مهمترین اولویت های وزارت کار و لازم وضروری عنوان کرد و با بیان اینکه این آموزش ها موجب مهارت آموزی و ارتقای سطح علمی در کارگران به ویژه کارگران ساختمانی خواهد شد، اظهار داشت: با آموزش و مهارت آموزی کارگران، شاهد کاهش حوادث کارگری و جلو گیری از آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

مدیر کل کار کردستان با بیان اینکه مهارت آموزی و تربیت نیروی کار حرفه‌ای و ماهر موجب ایجاد اشتغال پایدار در کشور می شود، خواستار آموزش بیشتر کارگران ساختمانی در بحث ایمنی و حفاظت فردی شد و گفت: ایمنی نقش موثری در دستیابی به ارتقاء سطح سلامت کارگران در جامعه دارد.

رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از دستگاه‌هایی است که در خط مقدم ارتباط با مردم و خدمت‌رسانی قرار دارد، گفت: بیش از ۷۰ درصد جامعه تحت پوشش خدمات این وزارتخانه هستند و مدیران تابعه وزارت کار در کردستان توانسته اند با همدلی و هماهنگی مقدمات رضایتمندی مردم را فراهم آورند.

پیشکاری عملکرد ادارات تابعه وزارت کار در کردستان را رضایت بخش خواند و گفت: خوشبختانه ادارات تابعه وزارت کار در کردستان شبانه روزی در راستای خدمت رسانی به جامعه مخاطب تلاش کرده و تعامل بسیار خوبی با هم و سایر ادارات در استان دارند که این خود نقطه عطفی برای پیشبرد سیاست های دولت مردمی و وزارت کار در کردستان است.

کد خبر 6092571

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد