Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@03:57:40 GMT

شهادت یک جانباز ۷۰ درصد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۳۲۵۹

شهادت یک جانباز ۷۰ درصد

جانباز ۷۰ درصد و آزاده سرافراز «غلام‌عباس جم‌سوار» از استان خراسان رضوی پس از سال‌ها تحمل درد مجروحیت دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

به گزارش ایران اکونومیست، جانباز و آزاده سرافراز ۷۰ درصد قطع نخاع «غلام‌عباس جم‌سوار» پس از سال‌ها تحمل درد و مجروحیت دوران دفاع مقدس، روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیکر مطهر این جانباز شهید جمعه ۲۰ خرداد پس از طواف در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در زادگاهش روستای شترپا با حضور مسئولان شهرستان چناران و اهالی روستا به خاک سپرده شد.
لازم به ذکر است؛ جانباز شهید غلام‌عباس جم‌سوار یکم فروردین ۱۳۴۳ در روستای شترپا از توابع شهرستان چناران چشم به جهان گشود و در چهارم خرداد ماه ۱۳۶۱ در منطقه کوشک بر اثر اصابت ترکش به کمر، قطع نخاع و ۲۰ ماه و ۱۸ روز نیز در اسارت نیروهای رژیم بعثی بوده و سرانجام پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت در ۱۹ خردادماه ۱۴۰۱ به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
سند افتخار مردم مشهدالرضا پرونده هشت هزار و ۶۷۳ شهید، ۳۷ هزار و ۲۶۸ جانباز و یک هزارو ۹۳۷ آزاده است که در پاسداشت آرمان‌های انقلاب ایثار و فداکاری کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: خانواده شهدا و جانبازان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خانواده شهدا و جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، شهید اسد پور در ۲۳ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.
پیکر شهید اسد پور که بعد ار تفحص به عنوان شهید گمنام اعلام شده بود که با آزمایش‌های دی ان‌ای شناسایی و امروز به زادگاه منتقل شد.
امروز مادر شهید اسد پور بعد از ۳۷ سال دوری فرزند خود را در آغوش کشید.
پیکر شهید سید علاءالدین اسد پور قرار است روز شنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق در شهرستان زرقان تشیع و سپس در زادگاهش روستای آقا جلو این شهرستان به خاک سپرده شود.

دیگر خبرها

  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان