Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@20:26:17 GMT

پنجره نقل و انتقالات پرسپوليس بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۳۵۳۷

خبرگزاری آریا-کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم مرتبط با پرونده شکایت باشگاه شهرخودرو از پرسپولیس را صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از فدراسیون فوتبال بر اساس اعلام کمیته انضباطی ، پیرو نشست اعضای این کمیته در تاریخ 21 خرداد 1401 با توجه به اعطای فرصت حضور و ارایه لایحه دفاعیه، كمیته پس از بررسی محتویات پرونده و تبادل نظر و با اعلام ختم رسیدگی اقدام به صدور رای نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس در خصوص تخلف باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر استنکاف از اجرای حکم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان، باتوجه به اوراق و محتویات پرونده از جمله اعلام کمیته تعیین وضعیت و عدم اجرای مفاد دادنامه قطعی صادر شده و با توجه به دفاعیات غیرموجه باشگاه مذکور کمیته انضباطی علی رغم اعطای مهلت و انقضای مهلت یک ماهه از تاریخ اعمال مجازات و عدم جلب رضایت از محکوم له پرونده باشگاه شهر خودرو بابت بدهکاری در ظرف این مدت تخلف باشگاه یاد شده محرز و مسلم تشخیص داده شد.
با توجه به مجازات های مقرر در بند ب ماده 89 و مواد 118 و 119 از مقررات انضباطی ، باشگاه پرسپولیس تهران از ثبت نام بازیکن جدید تا زمان تسویه حساب نهایی محروم می گردد.
رای صادره قطعی و قابل اجراست و فقط در نزد دادگاه بین المللی داوری ورزش (CAS) مستند به بند 4 ماده 89 مقررات انضباطی قابل اعتراض می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت هر سهم استقلال و پرسپولیس مشخص شد

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228524 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود