Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مبنای انجام پروازهای حج «استاندارد و ایمنی» است و تمام پروازها با ناوگان فعلی ایران ایر که استاندارد فنی کامل را دارند انجام خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست، «محمد محمدی بخش» امروز (شنبه) در نشست خبری مربوط به مراسم حج ۱۴۰۱، در پاسخ به سوال ایران اکونومیست درباره وضعیت ایمنی پروازهای حج گفت:  ناوگان ۶۰۰-۳۰۰ و ایرباس‌های ۳۱۰ برای عملیات حج امسال درنظر گرفته شده است و اگر در جریان عملیات حج نیاز به تامین قطعات داشته باشیم، سایر ایرلاین‌ها همراه ما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره فرسودگی ناوگان هوایی ایران و خطر مربوط به اینی گفت: در حوزه استاندارد هوایی کلمه «ناوگان فرسوده» معنی ندارد، در مراسم حج امسال ناوگان با استاندارد لازم پرواز می‌کند . 

رییس سازمان هواپیمایی گفت: ۱۶۰ هواپیمای فعال داریم که اجازه پرواز دارند، این درحالی است که مجموعه ناوگان شامل ۴۰۰ هواپیما است اما فقط ۱۶۰ هواپیما اجازه پرواز ایندارند.

به گفته رییس سازمان هواپیمایی کشوری در مراسم حج امسال از هواپیمایی جدید خریداری شده استفاده نخواهد شد و هواپیماهای موجود ایران ایر، عملیات حج را برعهده دارند. 

محمدی بخش تاکید کرد که مبنای انجام پروازها« ایمنی » است و همه پروازها با تایید استاندارد و با صدور مجور انجام می‌شود.

این خبر تکمیل می‌شود

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سازمان هواپیمایی کشوری ، سازمان حج و زیارت ، استاندارد ملی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشوری سازمان حج و زیارت استاندارد ملی سازمان هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند

دستورانی افزود: طبق ارزیابی‌های فنی سازمان ملی استاندارد ایران و اعلام وزارت نفت، سوخت تحویلی به جایگاه‌های کشور منطبق بر استاندارد‌های مصوب است و استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت خودرو مجاز نمی‌باشد.

وی گفت: بنا به گزارش سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی در خصوص مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) و یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل‌ها تحت نظارت استاندارد نیست.

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو می‌شود، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید کرد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد