Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:28:03 GMT

آغاز رزمایش نظارت بر بازار کالاهای اساسی در البرز

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۳۷۲۵

آغاز رزمایش نظارت بر بازار کالاهای اساسی در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا روشن نژاد ظهر شنبه اظهار کرد: روز شنبه در نخستین روز از هفته جهاد کشاورزی و مصادف با ولادت هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت، رزمایش نظارت بر عرضه کالاهای اساسی، با رمز یا علی ابن موسی الرضا (ع)، همزمان با سراسر کشور در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز نیز آغاز شد.

وی با تبریک ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و هفته جهاد کشاورزی، با بیان اینکه اجرای این مانور مشترک با هدف کنترل بازار و با همکاری گروه‌های بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان، تعزیرات حکومتی، بسیج، و سازمان صمت برای نظارت بر عرضه کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی انجام می‌شود افزود: ۲۵ اکیپ گشت مشترک بازرسی و نظارت بر بازار، طی این عملیات برای نظارت و پایش کالاهای اساسی در بخش عمده فروشی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ، مراکز خرید، خرده فروشی‌ها و نانوایی‌ها به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه در این رزمایش تیم‌های نظارت بر بازار کالاهای اساسی با پایش محصولات کشاورزی از تولید تا مصرف، قیمت تولیدات کشاورزی مذکور را رصد نموده و با هرگونه تخلف در این حوزه از جمله گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه، احتکار و … برخورد قانونی می‌کنند؛ از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ گزارش نمایند.

کد خبر 5511608

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته جهاد کشاورزی جهاد کشاورزی البرز نظارت و بازرسی بوشهر کرمانشاه دهه کرامت خروج قطار از ریل خطبه های نماز جمعه سفر استانی ویروس کرونا خراسان رضوی اردبیل مشهد آمار کرونا میلاد امام رضا ع امام رضا ع کالاهای اساسی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران از آغاز برداشت محصول گندم از مزارع آبی و دیم شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ جلال یوسفی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال زراعی جاری ۶۷ هزار هکتار از اراضی زراعی شهرستان به کشت محصول گندم اختصاص یافته است که تاکنون بیش از ۲۵ هزار تن گندم از مزارع برداشت شده، و در مجموع پیش‌بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن داریم.

وی اضافه کرد: ۱۷ مرکز خرید در این شهرستان آماده خرید گندم از کشاورزان است و همچنین هماهنگی‌های لازم به منظور تأمین سوخت کمباین‌ها و انجام معاینه فنی انجام گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی دهلران ادامه داد: در حال حاضر ۲۵۰ کمباین در مزارع شهرستان جهت برداشت محصول وجود دارد، هماهنگی‌های لازم برای ورود کمباین‌های به منطقه صورت گرفته است و به زودی در شهرستان مستقر خواهند شد.

یوسفی گفت: با توجه به اینکه نرخ برداشت غلات توسط کمباین از روزهای ابتدای برداشت به کشاورزان و کمباین داران اطلاع رسانی شده است، کشاورزان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به جهاد کشاورزی مراجعه تا از طریق مراجع قانونی و تعزیرات حکومتی برخورد شود.

وی با اشاره به رکورد تاریخی تولید کلزا در شهرستان دهلران، گفت: در سال جاری بیش از ۱۹ هزار تن دانه روغنی از مزارع کلزا برداشت شد که این میزان برداشت در طول تاریخ کشاورزی شهرستان دهلران بی‌سابقه است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران تاکید کرد: با توجه به صدمات جبران ناپذیر آتش زدن بقایای محصولات، کشاورزان از سوزاندن کاه و کلش و بقایای گیاهی در مزارع جداً خودداری کنند

کد خبر 747991

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود