Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@20:34:28 GMT

مریلا زارعی: «هناس» برگی از تاریخ سرزمین ماست

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۳۸۲۲

مریلا زارعی: «هناس» برگی از تاریخ سرزمین ماست

مریلا زارعی گفت: فیلم «هِناس» برگی از تاریخ سرزمین ماست که باید برای آیندگان باقی بماند. افتتاحیه اکران کردمی فیلم سینمایی «هناس» با حضور مریلا زارعی و عوامل فیلم سینمایی «هناس» در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «هِناس» شب گذشته ۲۰ خردادماه با حضور مریلا زارعی و کوثر حیدری بازیگر فیلم، شهره پیرانی و آرمیتا رضایی‌نژاد همسر و فرزند شهید داریوش رضایی‌نژاد، حسین دارابی کارگردان و محمدرضا شفاه تهیه‌کننده در سینما آزادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از نمایش فیلم محمدرضا شفاه در سخنانی کوتاه عنوان کرد: فیلم «هِناس» داستان زندگی واقعی شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد است.

پس از آن، شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد نیز بیان کرد: «هِناس» شاید جزو معدود فیلم‌هایی‌ست که در این ژانر ساخته شده است. از مریلا زارعی که جزو بازیگران منحصربه فرد در سینمای ایران است، برای پذیرش این نقش تشکر می‌کنم و باید بگویم همکاری با او باعث افتخار من است.

وی یادآور شد: همچنین از حسین دارابی و محمدرضا شفاه که دغدغه‌مندانه این فیلم را ساختند، تشکر می‌کنم.

در ادامه مریلا زارعی بازیگر «هِناس» با بیان اینکه امیدوار است مردم بیشتر از قصه این فیلم سینمایی و اکران آن آگاه شوند، مطرح کرد: «هِناس» بخشی از تاریخ معاصر سرزمین ماست؛ سرزمینی که اگر تاکنون ایستادگی کرده و مانده است به دلیل خون شهدایی‌ست که مظلومانه رفتند تا ما در امنیت و آرامش باشیم. امیدوارم این امنیت و آرامش با تعهد و مسئولیت ادامه پیدا کند و شما با حال خوب این مسیر را ادامه دهید، چراکه شهدا به دنبال همین مساله بودند.

وی افزود: از خداوند سپاسگزارم و خوشحالم که این نقش به من رسید تا سهمی در به تصویر کشیدن زنانی که در این سرزمین ایستادند و تحمل و صبوری کردند، داشته باشم. صاحب اصلی این نقش، حاضر است و این مساله برای من مسئولیت بزرگی را به همراه داشت که با توکل به خدا و راهنمایی کارگردان و همه عواملی که در این مسیر یاری کردند، آن را به سرانجام برسانم.

بازیگر «هِناس» با اشاره به اینکه این فیلم سینمایی برای آگاهی بخشی ساخته شده است، اظهار کرد: «هِناس» برگی از تاریخ سرزمین ماست که باید برای آیندگان باقی بماند.

زارعی ضمن ابراز خوشحالی از پرداختن به چنین سوژه‌ای در یک فیلم سینمایی گفت: از محمدرضا شفاه تهیه‌کننده که ریسک ساخت این اثر را پذیرفت و آن را به سرانجام رساند، تشکر می‌کنم. همچنین از حسین دارابی کارگردان که می‌توانست روی موضوعات دیگری وقت بگذارد، اما به دلیل اعتقاد و ایمانی که به قصه داشت، پای آن ایستاد، سپاسگزارم.

وی ادامه داد: کارگردان سعی کرده است خارج از شعارزدگی و احوالاتی که برخی از فیلم‌ها دارند و باعث می‌شود مخاطب از آن فاصله بگیرد، یک فضای انسانی و عاشقانه را روایت کند و از منظر دیگری به قصه نگاه کند که همسر شهید است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به مخاطبان توصیه می‌کنم اگر فیلم را دوست داشتند آن را به دوستان خود توصیه کنند تا حداقل یکبار «هِناس» را ببینند و در گنجینه خاطرات نگه دارند.

فیلم سینمایی «هِناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه با برداشتی آزاد از داستانی واقعی، به قصه زندگی شهید داریوش رضایی نژاد از شهدای ترور هسته‌ای و خانواده‌اش می‌پردازد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مریلا زارعی شهید داریوش رضایی نژاد فیلم سینمایی محمدرضا شفاه سرزمین ماست حسین دارابی مریلا زارعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه در استان اظهار کرد: برنامه‌ریزی نیازمند داشتن اطلاعات است و ادارات باید برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه دهند و برنامه‌ریزی کافی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از مسؤولان مطالبه کرده‌اند که در تولید جهش داشته باشیم، افزود: جهش کیفی مهمتر از کمی است و باید کیفیت خدمت رسانی و تولید بخوبی در اقدامات و تولیدات دیده شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: باید هر ارگان و نهادی متناسب با کار خودشان برنامه‌های تحقق شعار سال را ارائه دهند و ادارات خدمات خود به مردم را نیز افزایش دهند.

زارعی‌کوشا یادآور شد: دستگاه‌ها و ادارات باید شاخص‌های قابل سنجش ارائه کنند و در هر جلسه دو دستگاه عملکرد خود را ارائه کنند.

وی عنوان کرد: تحقق شعار سال، تکلیف بزرگی بر عهده مسؤولان است که توسط ولی امر مسلمین را ابلاغ کرده‌اند و در حوزه اقتصادی جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی‌افتد بنابراین در کنار جهش تولید مشارکت مردم مهم است.

وی یادآور شد: ظرفیت‌شناسی، ظرفیت‌سنجی، خلاقیت و ابتکار برای مشارکت دادن مردم در امر تولید باید مورد توجه باشد و فرمانداران و بخشداران براساس اقتضائات و ظرفیت‌های هر منطقه فعالیت کنند.

استاندار کردستان اضافه کرد: شاخص ارزیابی فرمانداران نیز پیشرفت خدمات همه ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان‌ها است و توفیق در این زمینه نیاز به مشارکت مردم و ارائه طرح و ایده دارد.

زارعی‌کوشا افزود: برنامه‌ها باید در معرض باشد و نخبگان و جامعه دانشگاهی و جامعه جوان کشور و استان باید به برنامه‌های مسؤولان دسترسی داشته باشند و روی فعالیت‌ها نظر و ایده دهند.

کد خبر 6090011

دیگر خبرها

  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • اردوغان: حفاظت از قدس وظیفه ماست/ نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است