Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: آذربایجان شرقی ظرفیت‌های مهم صنعتی، اقتصادی و تولیدی دارد و باید این استان لوکوموتیو اقتصادی کشور شود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایش فرصت‌های سرمایه گذاری هشترود ظهر امروز شنبه در این شهرستان برگزار شد. در این همایش ۲۸۷ طرح شامل ۹۵ طرح در زمینه کشاورزی، ۶۰ طرح حوزه گردشگری، ۶۵ طرح در بخش صنعت و معدن، ۲۰ طرح در زمینه عمرانی شهری، ۳۲ طرح در حوزه عمران روستایی و ۱۵ طرح دانش‌بنیان به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محسن رضایی در تماس تلفنی با این همایش با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان هشترود گفت: باید مسئولان امر زمینه معرفی این پتانسیل‌ها و قابلیت‌ها به سرمایه گذاران را فراهم سازند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان استانی و شهرستانی باید به خلق فرصت‌های جدید بیاندیشند، گفت: اگر اتوبان‌ها، بنادر و سایر زیرساخت‌های حمل و نقل توسعه یابد، سالانه ۱۰۰ میلیارد دلار از محل ترانزیت خواهیم داشت و این موضوع باید مطالعه شود.

وی با بیان اینکه امروزه با تراکمی از مشکلات مواجه هستیم، اما انبوهی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری نیز در کشور وجود دارد، گفت: باید به آن‌ها توجه کنیم و مثال ساده آن فرصت ترانزیت و صادرات مجدد است که در دوره صفویه با فعال شدن جاده ابریشم ایجاد شد و امروز هم همین فرصت پابرجاست.

رضایی ادامه داد: جغرافیای کشور فرصت ترانزیت را برای ما ایجاد کرده و اگر ارزش اقتصادی این فرصت ۲۰ سال پیش ۵۰ میلیارد دلار بود، امروز به میزان ۱۰۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز

سردار محمدی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی عنوان کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران