Web Analytics Made Easy - Statcounter

نحوه واگذاری تبلیغات محیطی بازی ایران و الجزایر فعالان شاغل در این عرصه را شگفت زده کرد

فدراسیون موقت که با هزار زحمت بالاخره یک بازی تدارکاتی برای تیم ملی ایران فراهم کرد، در تبلیغات محیطی این بازی یک شاهکار تازه به نمایش گذاشت.

به گزارش طرفداری، از ساعت 22:30 فردا شب (یکشنبه 22 خرداد) تیم های ملی ایران و الجزایر در دوحه به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تنها بازی تدارکاتی تیم ملی ایران در طولانی ترین فیفادی است.

فدراسیون موقت که در راه برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی نمره مردودی گرفت و با سراب ویزای کانادا مهلت مناسب برای برگزاری چند بازی دوستانه را از دست داد، حالا که بازی ایران و الجزایر قطعی شده، در تبلیغات محیطی این بازی تمام مرزهای تبلیغاتی را جابجا کرد!

روز چهارشنبه هفته گذشته، 18 خرداد شرکت ایده پویان ماژ که پیش از این به عنوان کارگزار پرسپولیس شناخته می شد، با ارسال نامه ای برای اغلب شرکت هایی که غالبا در تبلیغات محیطی بازی های لیگ برتر حضور دارند، اعلام کرد هزینه تیزر ال ای دی تبلیغات محیطی بازی ایران و الجزایر 600 میلیون تومان در ازای 300 ثانیه (5 دقیقه) است. از آنجایی که هیچگونه فراخوانی برای انتخاب شرکت مجری تبلیغات محیطی بازی ایران و الجزایر انجام نشده بود، بسیاری از فعالان عرصه تبلیغات از این کار کارگزار پرسپولیس متعجب شدند و برای فدراسیون فوتبال پیغام فرستادند:

روی چه اصولی تبلیغات محیطی بازی تیم ملی بدون فراخوان به ایده پویان ماژ واگذار شده است؟

فدراسیون فوتبال اما به جای یک پاسخ قانع کننده، نامه ای برای تمامی شرکت های تبلیغاتی ارسال کرد و موضوع واگذاری فضاهای تبلیغاتی بازی ایران و الجزایر را با آن ها درمیان گذاشت.

این نامه که به امضای حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون موقت رسیده، تاریخ پنجشنبه 19 خرداد را روی سر برگ خود دارد اما شرکت های تبلیغاتی مدعی هستند نامه را صبح شنبه دریافت کردند و این نامه نگاری فرمالیته است. خنده دار اینجاست که ایده پویان ماژ یک روز قبل از فراخوان فرمالیته فدراسیون برای صاحبان آگهی نامه فرستاده و اعلام قیمت کرده است.

از تاریخ این نامه ها این گونه به نظر می رسد که ابتدا تبلیغات محیطی از طرف فدراسیون به ایده پویان ماژ واگذار شده و سپس برای آنکه صدای اعتراض شرکت های رقیب بلند نشود، نامه ای برای آن ها ارسال شده است.

نامه ای که تاریخ نوزده خرداد را روی سر برگ دارد، نشان می دهد از قبل ایده پویان ماژ خودش را مجری برگزاری تبلیغات محیطی بازی ایران و الجزایر می دانسته اما معلوم نیست چرا بدون طی شدن تشریفات قانونی فدراسیون اقدام به واگذاری این امتیاز به یک شرکت تبلیغاتی کرده و مشخص نیست قیمت گذاری تبلیغات در این بازی با چه فرمولی انجام شده است.

سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی بازی های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر، هر بازی ده میلیارد تومان درنظر می گیرد و این قیمتی که برای بازی تیم ملی تعیین شده (هر 5 دقیقه، 600 میلیون تومان) چرا با قیمت تبلیغات محیطی بازی های لیگ برتر برابر است؟ تیم ملی در یک بازی بین المللی و در ورزشگاهی خارج از ایران دیداری تدارکاتی را برگزار می کند و با توجه به ارزش و اهمیت این بازی به راحتی می شد دست کم 20 میلیارد تومان از فضای تبلیغاتی این بازی درآمد ایجاد کرد.

مشخص نیست با کدام کارشناسی این رقم استخراج شده است؟ گفته می شود همان ها که در داخل سازمان لیگ کار تبلیغات محیطی را انجام می دهند، پشت پرده واگذاری تبلیغات محیطی بازی ایران و الجزایر به کارگزار پرسپولیس بوده اند.

رسانه طرفداری به هیچ وجه این گفته ها را تایید یا تکذیب نمی کند اما از فدراسیون موقت توقع دارد توضیح بدهد وقتی نامه دبیرکل تاریخ 19 خرداد را روی سر برگ دارد، چگونه یک شرکت تبلیغاتی 18 خرداد خودش را مجری تبلیغات بازی ایران و الجزایر معرفی کرده و به صاحبان آگهی قیمت داده است؟

هیچگونه فراخوانی در مورد بازی ایران و الجزایر روی سایت فدراسیون فوتبال دیده نمی شود و آخرین باری که فدراسیون فوتبال برای بازی های تیم ملی فراخوان داد، هیچ نتیجه ای از سرنوشت پاکت های رسیده به اطلاع افکار عمومی نرسید. قطعا آقایان نمی توانند برای توجیه این دسته گل جدید خود ادعا کنند ایده پویان ماژ در همان فراخوان قبلی انتخاب شده است چرا که اولا نتیجه آن فراخوان به هیچ وجه اطلاع رسانی نشد و ثانیا اگر چنین چیزی بود چرا نامه ای با امضای دبیرکل و به تاریخ نوزده خرداد برای شرکت های تبلیغاتی ارسال و از آن ها خواسته شده برای بازی ایران و الجزایر قیمت پیشنهادی خود را اعلام کنند؟

البته از این فدراسیون موقت توقعی غیر از این دسته گل ها نمی رود!

نامه ای که یک روز قبل از نامه دبیرکل برای صاحبان آگهی ارسال شده است؛ یعنی کارگزار پرسپولیس علم غیب داشته و از یک روز قبل می دانسته قرار است چه اتفاقی رخ بدهد؟ نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال به شرکت های تبلیغاتی جدا از تاریخش که نشان می دهد این نامه جنبه فرمایشی داشته، دارای یک نکته جالب است؛ شرکت ها می گویند این نامه روز شنبه 21 خرداد به دستشان رسیده اما حتی اگر بپذیریم فدراسیون نامه را روز پنجشنبه 19 خرداد که ادارات و شرکت ها نیمه تعطیل هستند و حداکثر تا ظهر فعالیت می کنند ارسال کرده، این نکته خنده دار است که فدراسیون مهلت شرکت در فراخوان را ساعت 15 همان روز درنظر گرفته است! نامه طبق گزارش دستگاه گیرنده، 12 و 10 دقیقه ظهر پنجشنبه ارسال شده و مهلتش دو ساعت و پنجاه دقیقه بعد بوده است. واقعا خسته نباشید!

عجیب تر اینجاست که دو عضو هیات رییسه در گفتگوهای خصوصی با خبرنگاران ورزشی اعلام کرده اند هیچ اطلاعی از نحوه واگذاری تبلیغات محیطی به کارگزار پرسپولیس ندارند. اگر فدراسیون بخواهد ادعا کند برای این بازی مجوز ترک تشریفات گرفته، بازهم به امضای اعضای هیات رییسه نیاز داشته و این کار هم به شکل غیرقانونی انجام شده است. البته احتمال دارد دوستان بخواهند در آینده و بعد از برگزاری بازی به شکل دست گردان از اعضای هیات رییسه امضا بگیرند.

اخبار داغ 

پست جدید و حاشیه ساز ژوزه مورایس در فرودگاه + عکس ناگفته های بوکسور تیم ملی از شلیک در پارک پردیسان؛ دیگر نمی توانم به رینگ برگردم! انتقال فرنکی دی یونگ به منچستریونایتد | بارسلونا 100 میلیون یورو می خواهد سادیو مانه - بایرن مونیخ | تماس ناگلزمان با بازیکن سنگالی لیورپول

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شرکت های تبلیغاتی کارگزار پرسپولیس فدراسیون فوتبال ایده پویان ماژ فدراسیون موقت شرکت ها تیم ملی نامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم

قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: با توجه به اینکه در مسابقات شرکت نکرده‌ام در رنکینگ المپیک دارم از سهمیه دور می‌شوم، اما با حضور در اولین مسابقه جبران خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین رسولی در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های ورزش ایران در مورد حضورش در المپیک پاریس بیان کرد: با توجه به اینکه من در مسابقات شرکت نکرده‌ام، کم کم در رنکینگ المپیک دارم از کسب سهمیه المپیک دور می‌شوم. در اولین مسابقه‌ای که شرکت کنم رنکینگم تغییر می‌کند و بالا می‌آیم. در پرتاب دیسک مسابقات را در مکان‌های برگزار می‌کنند که باد وجود دارد و باد تاثیر زیادی در پرتاب دیسک دارد از این رو خیلی‌ها سهمیه مستقیم گرفتند. خیلی‌ها وارد رنکینگ شدن از این رو رنکینگ من پایین آمده و فکر می‌کنم در حدود ۳۰ هستم. 

او ادامه داد: اولین مسابقه‌ای که شرکت کنم صددرصد رنکینگم بالا می‌آید و جزء ۳۱ نفر قرار بگیرم و به المپیک راه پیدا می‌کنم. 

وی تاکید کرد: اوضاع بهتر که نشده هیچ بدتر هم شده است اما من ترجیح می‌دهم راجع به این مسائل صحبت نکنم و خودم همه تلاشم را می‌کنم همه چیز را فراهم کنم. امیدوارم مانند بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی حاصل شود. با وجود اینکه فدراسیون دوومیدانی دارد و دست سرپرست می‌چرخد امیدوارم آن نتیجه‌ای که خودم مدنظر دارم را بتوانم بگیرم. هدف اول من گرفتن سهمیه المپیک و سپس صعود به فینال المپیک است. 

قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو در مورد انتخابات فدراسیون دوومیدانی نیز گفت: من شخص خاصی را مد نظر ندارم، اما امیدوارم هرچه زودتر انتخابات برگزار شود و فدراسیون سر و سامان بگیرد چون با این شرایط تمرین کردن نه تنها برای من بلکه برای بقیه ورزشکاران دو میدانی هم سخت است. وقتی فدراسیون سرپرست دارد، نمی‌داند کدام ورزشکار در سطح یک قرار دارد و کدام ورزشکار در سطح یک نیست بنابراین به حرف اطرافیان خیلی گوش می‌دهد و و کسی به درستی در جایگاه خودش قرار نمی‌گیرد. امیدوارم هر کسی که به عنوان رئیس انتخاب می‌شود بداند که باید چه کسی را حمایت کند و چگونه در میادین بزرگ باید نتیجه گرفت. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • زمان بازگشت به جنوب خط استوا
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال