Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اداره شیلات حمیدیه گفت: بیش از یک میلیون قطعه بچه ماهی بومی به منظور بازسازی ذخایر آبزیان منطقه، روز شنبه در دریاچه سد تنظیمی حمیدیه در ۲۵ کیلومتری غرب اهواز رهاسازی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سید موسی فاضلی‌راد در مورد رهاسازی یک میلیون قطعه ماهی اظهار داشت: با رهاسازی این تعداد بچه ماهی، مجموع ماهیان رها شده در ماه خرداد امسال در دریاچه سد تنظیمی حمیدیه، به یک میلیون و 384 هزاربچه ماهی بومی شامل بنی، شیربت، گطان و عنزه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از رهاسازی بچه ماهیان بومی را بازسازی ذخایر ماهیان بومی، رونق اقتصادی جامعه صیادی و توسعه آبزی‌پروری بیان کرد و گفت:در ماه‌های آینده برنامه رهاسازی بچه ماهیان بومی در دریاچه سد تنظیمی حمیدیه انجام خواهد شد.

آبزیان پرورشی ، رودخانه‌ای و دریایی در سبد غذایی خانوارهای خوزستانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

رییس سازمان شیلات: مردم پس از هدفمندی یارانه‌ها، ماهی را جایگزین گوشت و مرغ کنندبرنامه صادرات یک میلیارد دلاری تولیدات شیلاتی از کشور/ 4مزرعه پرورش ماهی خاویاری در گلستان راه‌اندازی می‌شودرشد 63 درصدی سجامی‌ها در ماهی که گذشت

سد تنظیمی حمیدیه در مسیر رودخانه کرخه با هدف آبرسانی پایدار به زمین‌های کشاورزی و کانال‌های آبرسانی ساخته شده است.

شیلات خوزستان امسال تاکنون میلیون‌ها قطعه بچه ماهی بومی در تالاب های شادگان، هورالعظیم ، دریاچه های پشت سدهای استان، رودخانه‌ها و برکه‌های دایمی استان رهاسازی کرده است.

حدود یک سوم آب‌های سطحی کشور در استان خوزستان جاری است.

انتهای پیام /331/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سد تنظیمی حمیدیه بچه ماهی بومی یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تشکیل یک دریاچه فصلی در کویر اصفهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم
  • (ویدئو) تشکیل یک دریاچه فصلی در کویر اصفهان
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد دلیجان است
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی
  • تصاویر| تفریح در بخش پرآب دریاچه ارومیه