Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-05@03:28:12 GMT

کشف یک جسد در بندر خمیر / ماجرا چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۴۴۲۷

به گزارش صدای ایران،علی اکبر مرادی فرمانده انتظامی بندرخمیر امروز با اشاره به پخش تصاویری ازکشف جسدی در فضای مجازی، بیان داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک، بلافاصله اکیپ گشتی در معیت مأموران پلیس آگاهی به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل جسد متوفی رؤیت گردید که با بررسی های بعمل آمده از لباس جسد، مدارک هویتی پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ مرادی بیان داشت: با هماهنگی قضایی، متوفی پس از چندین ساعت تلاش به دلیل صعب العبور بودن منطقه که حدودا ۱۰ ساعت به طول انجامید توسط کارکنان انتظامی، شهرداری و هلال‌احمر شهرستان خمیر جهت علت تامه فوت و شناسایی دقیق هویت متوفی به سردخانه پزشکی قانونی(بیمارستان نیاپور)منتقل شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه هویت متوفی توسط اعضای خانواده وی شناسایی شده است، اظهار داشت: در بررسی‌های اولیه احتمالأ متوفی به دلایل طبیعی جان باخته و احتمال وقوع قتل متصور نمی باشد و لیکن تا اعلام گزارش نهایی پزشکی قانونی، پیگیری موضوع دردستورکار قراردارد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی از دستگیری یکی از اوباش تحت تعقیب در ملارد خبر داد.

نورمحمدی با بیان اینکه این اوباش که تحت تعقیب پلیس قرار داشته در منطقه «خوشنام» شهرستان ملارد دستگیر شده است اظهار کرد: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در این پرونده متهم را در یکی از مناطق صفادشت مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی ملارد عنوان کرد: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، در عملیاتی، شرور و اوباش تحت تعقیب را در مخفیگاهش در صفادشت دستگیر کردند.

وی افزود: اوباش دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی‌بر شرارت با سلاح سرد اعتراف و در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6095090

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» شناسایی شد
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • واگذاری ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و هزار فقره سند مالکیت روستایی در بندر خمیر
  • واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر