Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس حسنوند معاون توسعه و منابع انسانی ورزش وجوانان لرستان خواستار توجه دستگاه های اجرایی شهرستان های استان به بحث توسعه ورزش شد.

به  گزارش  خبرنگار  ورزشی  ورزش  وجوانان  لرستان  ؛  حسنوند ظهر روز شنبه در دیدار با فرماندار پلدختر که در حاشیه تودیع ومعارفه رییس جدید ورزش وجوانان پلدختر برگزار شده بود با اشاره به لزوم توجه دستگاه های اجرایی و سازمانهای دولتی به  حوزه ورزش و جوانان ، اظهار کرد: انتظار است شهرداری ، آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های اداری  در راستای توسعه ورزش پلدختر اداره  ورزش وجوانان این  شهرستان را یاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به ورزش پلدختر ، افزود: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار  به ورزش وجوانان شهرستان پلدختر اختصاص پیدا کرده است تا بتوانیم  کار بازسازی ، تجهیز و توسعه مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر و ازجمله زمین چمن و استخر شنا را به سرانجام برسانیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه پلدختر نیز در این جلسه  با اشاره به خسارات سیل سال 98 به ورزش پلدختر گفت: با توجه به این خسارات لازم است نگاه ویژه ای به  بحث مجموعه ورزشی پلدختر شود ولازم است ازظرفیت های ورزشی  آموزش و پرورش و شهرداری  نیز  برای توسعه ورزش استفاده کرد.

همچنین خادم  فرماندار پلدختر نیز  در این جلسه خواستار هرچه سریعتر راه اندازی استخر پلدختر به عنوان مطالبه ودغدغه مردم شهرستان شد.

سرهنگ کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر نیز با تاکید بر لزوم توجه   ورزش وجوانان پلدختر  به بحث بسیج ورزشکاران  از اعلام آمادگی ناحیه مقاومت بسیج پلدختر جهت همکاری برای توسعه ورزش در شهرستان خبرداد.

 انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار حسنوند معاون ورزش وجوانان ورزش وجوانان توسعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی علیرضا توری در جلسه کمیته هماهنگی اشتغال گفت:  وام‌های تکلیفی طرح‌های اشتغالزایی بر عهده این نهاد‌ها در این شهرستان هنوز پرداخت نشده است.

وی تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ این شهرستان را ۶۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از تبصره ۱۸ برای ۲۷۰ نفر تسهیلات در شهرستان پرداخت شده است.

توری ادامه داد: تا پایان خرداد ماه سال جاری فرصت برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸ در شهرستان فرصت وجود دارد و دستگاه‌ها برای جذب همه اعتبارات اختصاصی از سهم شهرستانی تلاش کنند.

فرماندار بستان آباد از اجرای طرح‌های نوپا و حتی منحصر به فرد و نیازمند حمایت و پشتیبانی در برخی از روستا‌های شهرستان خبر داد و افزود: دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های شهرستانی برای شناسایی و معرفی آنها برای دریافت تسهیلات مورد نیاز اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است