Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا درویش در حاشیه مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی سیدجلال حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حسینی یادگار و از زحمت کشان پرسپولیس است و کار ارزنده‌ای انجام دادند و کار پرتلاشی است که در این روزها کسی در ورزش سرمایه‌گذاری کند. در این روزها همه به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار سودآور خوب هستند ولی وی در ورزش سرمایه‌گذاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به مردم این منطقه و اداره کل منطقه تبریک بگویم که یک مدیر خوب اداره این مجموعه را به عهده می‌گیرد و خانواده‌ها با اطمینان خاطر فرزندان خود را برای آموزش به به این مجموعه می ‌فرستند.

وی افزود: برنامه‌ای داده ایم که در درفشی و شهید گمنام و شهید کاظمی هم ارائه کرده‌ایم. طرح‌هایی که قابل اجرا باشد تا بتوانیم در خدمت مردم باشیم

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی رضا درویش مراسم افتتاحیه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرز تهیه دسر شکلاتی رژیمی، با خیال راحت دسر بخورید!
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد