Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر روز شنبه در دیدار با رییس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی، اظهار کرد: هفته جهاد کشاورزی یادآور تفکرات ناب امام راحل (ره) در این حوزه است و جا دارد که این هفته را به همه تلاشگران عرصه کار و تلاش و کشاورزی تبریک عرض کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام در ادامه جهاد کشاورزی را یکی از نهادهای مولد انقلاب دانست که حضرت امام (ره) وظایف خطیری را برای آن تکلیف کرده‌اند.

وی تاکید کرد: با توجه با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه از سوی جبهه استکبار، موضوع تامین و امنیت غذایی که متولی اصلی آن جهادی کشاورزی بوده بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

بهرام نیا با اشاره به اینکه در این مقطع حساس جهش تولید، رشد اقتصادی و بهره وری با استفاده از نیروی انسانی توانمند و با انگیزه در دستور کار این سازمان قرار دارد، اضافه کرد: موضوع تولید غلات، تولیدات باغی، زراعی، دام و طیور و کشاورزی، موضوع تنظیم بازار، نظارت بر بازار بخشی از وظایف جهاد کشاورزی است که لازم است در این زمینه اهتمام جدی داشته باشد.

استاندار ایلام ادامه داد: جهاد باید موضوع پایش و نظارت بر بازار در دستور کار قرار دهد تا مردم با مشکلی در این راستا مواجه نشوند.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده جهاد کشاورزی در ابتدای تشکیل در راهسازی، پل سازی و مدرسه سازی و دیگر فعالیت‌ها، گفت: روحیه و منش جهادی این نیروها همچنان باقی است.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود با موضوع اصلاح ساختار اقتصادی اشاره کرد و گفت: اصلاح ساختار اقتصادی کار بزرگ دولتی سیزدهم بود که هیچ دولتی تاکنون قادر به پیاده سازی این طرح نبود.

بهرام نیا با بیان اینکه دولت در تحقق وعده‌های خود با مردم صادق است، گفت: این دولت با همراهی مردم و رسانه کار جراحی اقتصادی را برای عدالت اجتماعی آغاز کرده است و در ادامه نیازمند همراهی و پای کار بودن متولیان امر است.

کد خبر 5511786

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام نظارت و بازرسی حسن بهرام نیا بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سفر استانی ویروس کرونا خراسان رضوی مشهد اردبیل آمار کرونا میلاد امام رضا ع امام رضا ع جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: به منظور رصد و پایش مستمر بازار و افزایش بی رویه قیمت و التهابات بازار لاستیک خودرو، نظارتهای میدانی در قالب گشت مشترک در حوزه های تامین، تولید تا سطح عرضه انجام می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: با توجه به قرار گرفتن لاستیک خودرو در زمره کالاهای اساسی اولویت دار هرگونه تخلف نگهداری بی مورد کالا در انبار، احتکار و صادر نشدن فاکتور و گران فروشی عرضه خارج از شبکه لاستیک های دولتی، خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

لقمانی ادامه داد: گشت مشترک با حضور دستگاهای نظارتی ، صدا و سیما از چند واحد صنفی بازدید و بازرسی اجرا شد.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج