Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا یا پس فردا با درویش و گل محمدی صحبت می‌کنم و از فوتبال خداحافظی نخواهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از افتتاح مجموعه ورزشی با سرمایه‌گذاری خودش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از حضور دوستان خوبم مثل خوردبین، آخوندی، درویش، کریم باقری در مراسم افتتاحیه تشکر می‌کنم و خدا را شکر این مجموعه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آخوندی و جوادی قول دادند که در این راه کمک شود. کرونا شرایطم را سخت کرده بود اما دوستان خوبی داشتم که در این راه به من کمک کردند. امیدوارم برای ورزش بتوانیم قدم‌های بهتری برداریم.

حسینی در مورد ادامه حضورش در پرسپولیس و یا حضور در ملوان گفت: از روزی که لیگ تمام شد تا همین امروز دنبال کار مجموعه بودم و از فردا یا پس فردا با درویش و گل محمدی صحبت می‌کنم.

وی در مورد اینکه از فوتبال خداحافظی می‌کنید یا نه گفت: نه؛ از فوتبال خداحافظی نمی‌کنم.

سیدجلال در مورد اینکه چقدر احتمال دارد به ملوان بروید، گفت: اصلا در مورد این مسایل صحبت نشده است. ملوان با مازیار زارع و پژمان نوری تیم قدرتمندی ساخته و شرایط بسیار خوبی دارند.

مدافع کهنه کار قرمزپوشان در مورد وضعیت تیم پرسپولیس و خریدهای این تیم عنوان کرد: خدا را شکر بعد از دو سه سال که یا پنجره ها بسته بود و یا اجازه نمی‌دادند پرسپولیس کاری کند و اجازه نمی‌دادند پرسپولیس موفق شود، امسال کارهایی نسبت به سال های قبل بهتر انجام می دهد و بتوانیم در نقل و انتقالات با درویش همین شرایط را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فوتبال خداحافظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، آنجایی که تقابل های قبلی را تیم های مجتبی حسینی با پرسپولیس را با دقت تماشا کرده بودند، حتما از برخورد سرد این سرمربی با افشین پیروانی قبل از هرکدام از بازی‌ها با خبر هستند.

حسینی و پیروانی که کدورتی از گذشته همراه خود دارند، در بازی گذشته آلومینیوم و پرسپولیس هم قبل از بازی هنگام خوش و بش نیمکت نشینان دو تیم از کنار هم به سردی رد شدند و همین موضوع سوژه شده بود.

قبل از بازی امروز پرسپولیس و آلومینیوم در اراک اما آنها برخورد گرمی با هم داشتند. حسینی و پیروانی کدورت‌های قدیمی را کنار گذاشتند و با لبخند و در حالی که همدیگر را در آغوش کشیده بودند، مقابل دوربین عکاسان ایستادند تا نشان بدهند مشکل خاصی با هم ندارند و به نوعی قبل از نبرد جذاب عصر جمعه یک آشتی‌کنان جذاب را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم