Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، یدالله جهان‌تاب با اعلام این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی تویوتا رافور در محور هراز، ماموران پلیس راه و انتظامی و یگان‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی صحنه مشخص شد، متأسفانه در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان خودرو سواری تویوتا رافور (همسر، دختر و داماد) خانواده به علت شدت جراحت در دم فوت و راننده (پدر خانواده) مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: علت تامه وقوع این حادثه تلخ توسط کارشناسان تصادفات پلیس راه، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی عنوان شده است.

جهان‌تاب در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن خودداری از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا از بروز حوادث جاده ای پیشگیری شود.

کد خبر 682614 منبع: ایسنا برچسب‌ها حوادث ایران تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس بسته است

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

 

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

 

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

 

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • جاده چالوس بسته است
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟