Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل، شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد صد‌ها نفر از شهروندان آمریکایی با برگزاری تجمع در شهر فلوریدا خواستار محدود شدن فروش سلاح در این کشور شدند. شرکت کنندگان در این تجمع، بر لزوم تصویب قوانینی برای محدود کردن استفاده و نگهداری از سلاح در آمریکا تاکید کردند.

این در حالی است که خبرگزاری اسپوتنیک نیز گزارش داد ساکنان نیویورک و واشنگتن، تظاهراتی را در حمایت از قوانین کنترل سلاح برپا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش این خبرگزاری، خیابان‌های نیویورک شاهد حضور فعالانی است که امروز (شنبه) یازدهم ژوئن گرد هم آمدند. خبرگزاری اسپوتنیک همچنین به صورت زنده، تصاویری را از «واشنگتن دی سی» پخش کرد و از حضور هزاران نفر از معترضان در خیابان‌های پایتخت آمریکا در شرکت در تئاهرات «راهپیمایی برای زندگی ما» خبر داد.

این خبرگزاری اعلام کرد: معترضان از مقامات آمریکایی می‌خواهند تا اقداماتی سریع را علیه خشونت مسلحانه در امریکا، از جمله افزایش سن مالکیت سلاح به ۲۱ سال به کار بندند.

این راهپیمایی‌ها تنها چند هفته پس از آن انجام می‌شود که در پی تیراندازی مرگبار در یک مدرسه ابتدایی در تگزاس آمریکا، ۲۱ تن، از جمله ۱۹ کودک جان خود را از دست دادند.

روز گذشته نیز رسانه‌های خبری به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کردند در جریان تیراندازی دسته جمعی در روز پنجشنبه در مریلند چندین نفر قربانی شدند. پیش از این نیز مرکز تحقیقاتی «آمریکای جدید» در اظهاراتی گفته بود تیراندازی‌های دسته جمعی اخیر در آمریکا گویای لزوم بازتعریف امنیت ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فروش سلاح در آمریکا تیراندازی در آمریکا تیراندازی مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان ارومیه در حمایت از دانشجویان معترض آمریکایی

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ارومیه، تجمع دانشگاهیان دانشگاه ارومیه در حمایت از دانشگاهیان معترض آمریکا و اروپا نسبت به نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی ظهر امروز برگزار شد.

دانشگاهیان در این تجمع با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از دانشگاهیان معترض آمریکا و اروپا نسبت به نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، حمایت کردند و خواستار آزادی هر چه زودتر فلسطین اشغالی و پایان جنگ در غزه شدند.

محمدحسن جوادی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ارومیه در این تجمع با اشاره به آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی (ره) گفت: آرمان‌های انقلاب اسلامی، الهام بخش این تحولی است که در دانشگاه‌های آمریکا امروز رخ داده است.

وی با اشاره به خواسته‌های دانشجویان معترض آمریکایی گفت: آنها سه خواسته اصلی دارند. خواسته اول توقف جنایت و نسل کشی آشکار در غزه، خواسته دوم این است که کشورهای آمریکایی و اروپایی حمایت‌های خود را از رژیم صهیونیستی قطع کنند و خواسته سوم آنها قطع ارتباط دانشگاه‌های خود با رژیم صهیونیستی است.

جوادی افزود: پدیده عجیب در این اعتراضات برخورد خشن پلیش با دانشجویان معترض است که این نشان می‌دهد که دموکراسی و حقوق بشر در غرب فقط یک شعار است. ابزاری برای سلطه طلبی غرب بر دیگر کشورها است.

وی گفت: ما معتقدیم این حرکت آتش ویرانگر رژیم صهیونیستی خواهد که این نتیجه طوفان الاقصی و نتیجه وعده صادقی است که نیروهای سپاهی و ارتشی بر علیه رژیم صهیونیستی اجرا کردند.

در ادامه این تجمع بیانیه دانشگاهیان دانشگاه ارومیه در حمایت از دانشگاهیان معترض آمریکا و اروپا به زبان انگلیسی توسط یکی از دانشجویان قرائت شد.

کد خبر 6091192

دیگر خبرها

  • فصل بیداری
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • تجمع دانشگاهیان ارومیه در حمایت از دانشجویان معترض آمریکایی
  • تجمع دانشجویان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • حمایت دانشگاهیان اهواز از اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه صهیونیست‌ها
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات