Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف محموله قاچاق تلفن همراه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار منوچهر امان‌اللهی امروز در جمع خبرنگاران از کشف یک محموله قاچاق در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت: این محموله قاچاق در محور خانمیرزا-بروجن کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش این محموله قاچاق را 20 میلیارد اعلام کرد و افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای  طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز این محموله را حین کنترل خودروهای عبوری در محور خانمیرزا-بروجن، از یک دستگاه خودروی وانت نیسان کشف کردند.

امان‌اللهی با بیان اینکه در این محموله یک هزار و 717 دستگاه تلفن همراه و تبلت قاچاق کشف شد، ادامه داد: علاوه بر کشف این تعداد محموله قاچاق، یک نفر نیز دستگیر شد که با تشکیل پرونده به مرجع ذی‌صلاح معرفی گردید.

انبارهای لوازم خانگی قاچاق در تهران کشف شد + فیلم51 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد100 هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب کشف شد

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری هستند.

انتهای پیام/7540/ن

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری محموله قاچاق کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرهنگ محمدسعید یاری گفت: با وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرکرد، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و تعداد ۳۰ رأس دام مسروقه از آنها کشف شد.
یاری با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت احشام و معرفی ۴ سارق به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک