Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@18:19:03 GMT

جشن میلاد امام رضا(ع) در شهر بیدستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۵۹۵۴

جشن میلاد امام رضا(ع) در شهر بیدستان برگزار شد

جشن میلاد خجسته امام رضا (ع) با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در شهر بیدستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مراسم جشنی در بوستان امام علی (ع) شهر بیدستان برگزار شد.

در این مراسم که عصر شنبه با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی، فرماندهی بسیج مقاومت حضرت قائم و جمع کثیری از شهروندان بیدستان برگزار شدُ برنامه های متنوع فرهنگی هنری و همخوانی سرود سلام فرمانده اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشن به همت شورا و شهرداری و حوزه مقاومت بسیج حضرت قائم (عج) شهر بیدستان همزمان با دهه کرامت و میلاد هشتمین اختر تابناک امامت حضرت امام رضا (ع)  برگزارشد.

اکبر امامی خضری شهردار بیدستان در این مراسم اظهارداشت: شورا و شهرداری برای ترویج فرهنگ دینی عزم جدی دارند و برنامه های متنوعی را در مناسبت های مذهبی تدارک دیده اند که در ایام سال اجرا می شود.

شهردار بیدستان خاطرنشان کرد: برگزاری این آئین در راستای افزایش نشاط و پویایی اجتماعی شهروندان و اجرای برنامه سرود وحدت آفرین سلام فرمانده که این روزها دشمن را عصبی کرده از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ بود.

غلامرضا زارعپور رئیس شورای اسلامی شهر بیدستان نیز ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت هشتمین امام شیعیان، علی بن موسی الرضا (ع) گفت: مقام و جایگاه امام رضا(ع) همیشه در نزد مسلمان بخصوص عاشقانش بسیار بالاست و اعضای شورا و شهرداری با اهمیت این موضوع در راستای ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین شهروندان خود اقدام به برگزاری این جشن با همکاری دیگر ارگان ها ازجمله حوزه مقاومت بسیج حضرت قائم (عج) کرد که با استقبال شهروندان روبرو شد.

وی افزود: برپایی جشن و شادی برای ولادت این امام همام در راستای آشنایی بیشتر با کرامات و فضایل ائمه و ترویج فرهنگ دینی برگزار شد که استقبال گسترده مردم نشان داد مردم ولایی شهربیدستان به اهل بیت عصمت و طهارت عشق و ارادت دارند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشن میلاد امام رضا ع شهرداری بیدستان بیدستان برگزار شد شهر بیدستان امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی