Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدسلیمانی در جلسه هماهنگی مدیریت پیک بار که با حضور معاونت‌های بهره برداری، مشترکین، مدیر توزیع برق کرمان، مدیران دفتر مدیریت بحران، لوازم اندازه گیری، مدیریت مصرف در سالن جلسات شرکت برگزار شد گفت: صنایع شمال استان کرمان با اجرای طرح تعطیلات و تعمیرات، ضمن برخورداری از پاداش همکاری متناسب با میزان همکاری، در کاهش پیک بار شبکه‏‌های برق نیز مشارکت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می‌گوید: مشترکان صنعتی که برنامه تعطیلات و تعمیرات دوره‏‌ای خود را با هماهنگی شرکت توزیع برق شمال استان از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه تعیین و اجرایی کنند، مشمول پاداش همکاری می‏شوند.

به گفته او مشترکان صنعتی خارج از شهرک‌های صنعتی می‏توانند همکاری خود را در ساعات اوج مصرف با صنعت توزیع برق استان تعیین و عملیاتی کنند.

سلیمانی گفت: هدف از اجرای طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه، مدیریت و اجرای هرگونه عملیات سرویس و نگهداری تجهیزات و ماشین‏ آلات تولیدی، تعطیلات سالانه احتمالی، تغییر در خطوط و فرآیند‌های تولیدی و مواردی از این قبیل در کارخانجات در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه به منظور کنترل اوج بار شبکه‏‌های توزیع برق و بهره‏ مندی مشترکان از پاداش همکاری است.

او می‌گوید: کاهش استفاده از برق در اوقات پیک روز، انتقال تعطیلی از روز جمعه به یکی دیگر از ایام هفته، بهره‏ گیری از دیزل ژنراتور و تقلیل بار مصرفی کارخانه از جمله موارد همکاری صنایع با صنعت توزیع برق استان کرمان برای اجرای این طرح است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: اطلاعیه اعلام برنامه زمان‏بندی تعطیلات و تعمیرات تابستان سال ۱۴۰۱ برای مشترکان صنعتی از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین شرکت شهرک‌های صنعتی ارسال شده و این دسته از مشترکان می‏توانند در صورت ابهام مراتب را با شرکت توزیع برق شمال استان هماهنگ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه توزیع برق تعطیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

فرزاد محمدی  اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحد‌های صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیاز‌های فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیاز‌های فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحد‌های تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت