Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@00:43:30 GMT

آینده دنی آلوس در بارسا؛ وابسته به تصمیم‌های چلسی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۶۳۱۲

آینده دنی آلوس در بارسا؛ وابسته به تصمیم‌های چلسی

به گزارش "ورزش سه"‌، درحالیکه قرارداد دنی آلوس، ستاره برزیلی، با بارسلونا در تابستان امسال منقضی می‌شود آینده او در باشگاه کاتالان به تصمیم‌هایی بستگی دارد که باشگاه چلسی در فصل نقل و انتقالات خواهد گرفت.

زمانی که ژاوی هرناندز، سرمربی فعلی بارسا، سکان هدایت این تیم را بدست گرفت، دنی آلوس اولین بازیکنی بود که او به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که قرارداد آلوس با باشگاه سائوپائولوی برزیل در ماه سپتامبر سال گذشته فسخ شد این دفاع راست برزیلی توسط ژاوی به بلوگرانا فراخوانده شد. او که پنج سال و نیم از باشگاه سابقش دور مانده بود از اوایل فصل جاری به ترکیب بارسا برگشت و بازیکن مهمی برای تیم ژاوی شد.

آلوس یکی از چهار بازیکنی بود که در ماه ژانویه به بارسا اضافه شدند و نقش مهمی در تحول بارسای ژاوی داشتند. اما به دلیل قوانین یوفا که باشگاه‌ها را مجبور می‌کند در میانه فصل تنها سه بازیکن جدید را به ترکیب خود اضافه کنند آلوس نتوانست در اروپا با پیراهن بارسلونا به میدان برود. دنی آلوس اما با قراردادی کوتاه‌مدت به بارسا برگشته بود؛ قراردادی که تنها تا انتهای فصل مدت داشت. به این ترتیب آینده او در کاتالونیا نامعلوم به نظر می‌رسد.

اما رابطه بارسلونا و چلسی در بازار نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند تکلیف آینده آلوس را مشخص کند. بارسا پیشتر با چلسی به توافق رسید تا آندریاس کریستنسن، مدافع این تیم را بعد از پایان مهلت قراردادش به خدمت بگیرد. از این گذشته بارسا پیشنهادهایی برای جذب دو مدافع دیگر به باشگاه چلسی ارائه داده است.

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی، غول کاتالان امیدوار است مارکوس آلونسو و سزار آسپیلی‌کوئتا را از استمفوردبریج به خدمت بگیرد. قرارداد این دو بازیکن تابستان آینده به پایان می‌رسد و احتمال اینکه چلسی با جدایی‌شان موافقت کند بالا است. اما با توجه به اینکه تا کنون دو مدافع، رودیگر و کریستنسن، از چلسی جدا شده‌اند ممکن است باشگاه لندنی برای موافقت با جدایی دو مدافع دیگر دچار تردید شود.

اینکه بارسلونا برای جذب آسپیلی‌کوئتا اقدام کرده نشان‌دهنده این است که دنی آلوس در برنامه‌های آتی ژاوی برای خط دفاعی تیمش نقش محوری ندارد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دنی آلوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی در ابتدای فصل جاری نتوانست به اندازه فصل گذشته درخشان ظاهر شود و همین باعث شد که انتقادهای بسیاری از او مطرح شود اما این بازیکن در چند هفته اخیر بار دیگر به روزهای اوج برگشته است.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر از احتمال جدایی این بازیکن در پایان فصل خبر داده بودند و چنین سوالی در نشست خبری روز گذشته از ژاوی پرسیده شد که او در پاسخ گفت:« در پایان فصل در این باره تصمیم خواهیم گرفت.»

این جمله بیش از پیش به شایعات دامن زد و باعث شد که بسیاری مدعی شوند که احتمالا این ستاره لهستانی در پایان فصل جاری از بارسلونا جدا خواهد شد اما روزنامه موندو دیپورتیوو با انتشار مطلبی به این موضوع اشاره کرده که احتمالا این جمله ژاوی اشتباه لفظی از سوی این مربی بوده است.

این روزنامه تاکید دارد که ژاوی قصد نداشته است با این اظهارنظر جنجال جدیدی را در تیمش ایجاد کند و در واقع منظورش این بوده که «این تصمیم در پایان فصل گرفته خواهد شد» اما به اشتباه جمله «در پایان فصل در این باره تصمیم خواهیم گرفت» را مطرح کرده که به این معناست که کادر فنی باید وضعیت او را بررسی کند و احتمال جدایی لواندوفسکی از بارسا وجود دارد، در حالی که گفته می‌شود دو طرف به ادامه این همکاری مایل هستند.

دیگر خبرها

  • اگر بیش از حد به دیگران وابسته می شوید بخوانید
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • حیات یک کشور وابسته به معلمان است
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است